Критерії оцінювання
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ
Поточні контрольні заходи:
Критерії оцінювання теоретичного завдання:
6-4 бала – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, розуміння актуальних напрямків в інформаційно-аналітичній діяльності в креативній індустрії;
3-1 бал – змістовне доповнення.
Критерії оцінювання практичного завдання:
6-4 бала – відповідь показує належне володіння практичним методом дослідження, матеріал подається аргументовано, демонструється детальна обізнаності у напрямках інформаційно-аналітичної діяльності в креативній індустрії;
3 - 1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел із курсу.
Підсумкові контрольні заходи:
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу з метою оцінювання результатів засвоєння студентами навчальної дисципліни на завершальному етапі. Підсумковий контроль відбувається у формі комплексного іспиту, який складається з: 1) розгорнутої усної відповіді на 2 теоретичних питання; 2) виконання практичного завдання. Приклади практичних завдань: а) визначте специфіку управління творчим колективом; в) опишіть види організаційної культури компанії. За результатами іспиту здобувач вищої освіти може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами відповіді на питання, 20 балів – за індивідуальне завдання. У якості індивідуального завдання проаналізувати організаційну культуру креативної організації.
Критерії оцінювання відповіді на питання:
20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування знань щодо інформаційно-аналітичної діяльності;
17-15 балів – повна змістовна відповідь на два завдання, в одному завданні є помилки в розумінні інформаційно-аналітичної діяльності;
11-14 балів – неповні відповіді на всі питання, вільна орієнтація в розумінні інформаційних процесів, помилки в розумінні напрямків їх впровадження;
10-13 балів – неповні відповіді на два питання, обмежена орієнтація в розумінні інформаційних процесів, помилки в розумінні напрямків їх впровадження;
6-9 балів – часткові відповіді на питання, висвітлення базових понять інформаційно-аналітичної діяльності;
1-5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять.
Критерії оцінювання індивідуального завдання:
20-18 балів – підготовлений документ демонструє високий рівень знань щодо формування організаційної культури креативної організації, а також цілісне бачення основних засад її дослідження;
17-15 балів – підготовлений документ демонструє високий рівень знань щодо формування організаційної культури креативної організації, а також достатнє розуміння основних засад її дослідження;
11-14 балів – підготовлений документ демонструє середній рівень знань щодо формування організаційної культури креативної організації, логічна послідовність викладення матеріалу деколи порушується;
10-13 балів – підготовлений документ неповно розкриває розуміння автором формування організаційної культури креативної організації, логічна послідовність викладу матеріалу деколи порушується;
6-9 балів – підготовлений документ носить незавершений характер, окремі елементи організаційної культури креативної організації описуються ізольовано та фрагментарно, логічна послідовність викладу матеріалу є нечіткою;
1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер, відтворюються окремі складові аналізу організаційної культури креативної організації.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |