поточний контроль

Питання до І модульного контролю

1.Мета, завдання, предмет, структура курсу «Стилістичні функції тексту».

2.Основні поняття й категорії стилістики тексту. Характеристика основних теоретичних та довідкових джерел.

3.Основні поняття, тенденції, напрямки курсу «Стилістичні функції тексту».

4.Методологія і методи стилістики. Зв`язок курсу з іншими мовознавчими дисциплінами.

5.Проблематика лінгвостилістики української мови. Місце  медіалінгвістики в системі наук про ЗМІ.

6.Функціональний аспект стилістики тексту. Герменевтика тексту.

7.Інтерпретація тексту. Мовна компетенція.

8.Поняття «дискурс». Макроконтекст та мікроконтекст.

9.Норма та її порушення в журналістському тексті.

10. Стилістичний контекст.

11. Девіатологія мас-медійних текстів. Сутність і природа комунікативних девіацій.

12.  Типологія комунікативних девіацій.

13. Причини комунікативних девіацій.

14. Структурно-стилістичний аналіз тексту.

15. «Універсальна стилістична теорія сучасності» М.Ріффаттера.

16. Функціонально-стилістичний аналіз тексту.

17. Джерела стилістики української мови.

18. Елементи давньоукраїнської міфології у стилістиці української мови.

19. Антична культура як одне із джерел стилістики української мови.

20. Біблійні джерела стилістики.

21. Антична риторика як основа стилістики.

22. Стилістичні джерела давньоукраїнської доби.

23. Давня книжна українська літературна мова як джерело стилістики.

24. Риторика і стилістика в Києво-Могилянській академії.

25. Мовна спадщина Григорія Сковороди.

26. Український фольклор як джерело стилістики мови.

27. Структурні різновиди стилістики тексту.

28. Фоностилістика. Риторика і граматика.

29. Стилістичні засоби морфології.

30. Граматична стилістика.

31. Стилістичний синтаксис тексту.

32. Лінгвістична норма у текстах різних видів.

33. Критерії класифікації функціональних стилів сучасної української мови.

34. Поняття «експресивні стилі». Індивідуальний функціональний стиль.

35. Засоби досягнення стилістичної виразності тексту.

36. Взаємодія раціонально-логічних та емоційно-риторичних структур у журналістському тексті.

37.  Прийоми організації мовних засобів посилення публіцистичного тексту.

Última modificación: Wednesday, 1 de October de 2014, 23:04