Система накопичення балів
Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять в аудиторії та оцінювання виконання лабораторних робіт.
Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина, експериментальна, включає виконання лабораторної роботи й оформлення звіту. Виконання лабораторних робіт передбачає виконання практичного завдання. Лабораторна робота має бути запротокольована у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за лабораторне заняття виставляється так: 0-1 бал – за оформлення, виконання лабораторної роботи, її захист; 0-1,5 бали – за оформлення домашнього завдання та робота на парі (теорія). Максимально протягом семестру студент отримує 24 бали.
Після вивчення кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-4 бали. Максимальна кількість балів – 8 балів.
Виконання студентами завдань двох атестаційних контрольних робіт за варіантами в позанавчальний час. Кожна контрольна робота складається з 5-х практичних завдань, що визначають рівень оволодіння студентами знаннями, уміннями і навичками. Максимально можна отримати до 14 балів.
Підсумковий контроль складається з індивідуального завдання (максимально 20 балів) і проведення іспиту в письмовій формі (максимально 20 балів); тривалість іспиту 2 академічні години. Екзаменаційний білет складається з 4-х теоретичних питань (максимально по 5 балів).
Результати виконання студентом індивідуального завдання оцінюється за наступною шкалою:
Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього біолога.
Основна частина (1-14 балів): повнота розкриття питання (1-9 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-5 бали).
Висновки (1 бал): уміння формулювати власне ставлення до проблеми, робити аргументовані висновки.
Література (3 бали): наявність наукових статей та монографій.
Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).
Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом по кожному пункту. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-20 балів.
До складання іспиту допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.