Питання до заліку

  1. Комунікація як соціокультурний процес взаємодії людей.

  2. Основні характеристики ділової комунікацій у 21 столітті.

  3. Структура ділової комунікації.

  4. Характеристика основних комунікаційних навичок у діловій комунікації.

  5. Культура ділової комунікації.

  6. Культура мовлення ділової людини.

  7. Вербальна і невербальна інформація в діловій комунікації.

  8. Психологічні механізми дії на партнера в діловій комунікації.

  9. Соціальний статус і ролевий розподіл позицій у діловій комунікації.

  10. Евристичні методи рішення завдань у діловій комунікації.

  11. Структура і функції конфліктів у діловій комунікації.

  12. Типологія конфліктів.

  13. Стилі поведінки в конфліктних ситуаціях.

  14. Стратегія і тактика конфліктів.

  15. Урахування індивідуальних особливостей особи в діловій комунікації.

  16. Основні стилі ділової комунікації.

  17. Діловий етикет і його вплив на ділову комунікацію.

  18. Психологічний клімат трудового колективу: його формування і вплив на ділові відносини.

  19. Етика ділової комунікації.

  20. Професійна комунікація і її складові.

  21. Комунікативний портрет конкурентоздатного фахівця.

  22. Бар'єри в комунікації і їх подолання.

  23. Особливості ділової комунікації в різних країнах.

  24. Просторова і психологічна дистанція між партнерами, необхідність організації простору в діловій комунікації.

  25. Підготовка і проведення ділової бесіди.

  26. Інтернет як інструмент ділової комунікації.

  27. Ділова нарада: підготовка і проведення.

  28. Підготовка і проведення ділових переговорів.

  29. Документаційне забезпечення ділової комунікація.

  30. Імідж ділової людини.

  31. Результативність ділових комунікацій.

  32. Міжособові комунікації в діловій сфері.

  33. Процес комунікацій і ефективність управління.

  34. Принципи кодексу ділової комунікації.

  35. Цінності і символи в діловій комунікації.

  36. Ділові комунікації сучасного підприємства: наука або мистецтво?

  37. Ділова комунікація в професійній діяльності.

  38. Усна ділова комунікація. Жанри усного ділового спілкування і принципи розгортання.

  39. Мистецтво письмової ділової комунікації

  40. Промислове шпигунство як незаконний збір комерційної інформації.

  41. Базова техніка ділової комунікації. Ведення переговорів.

  42. Стереотипи і бар'єри ділового спілкування.

  43. Інформаційна і психологічна структура ділової комунікації.

  44. Смислові і психологічні бар'єри комунікації.

  45. Жанри ділової комунікації в міжкультурній сфері.

  46. Особові ресурси і бар'єри при виступі перед аудиторією.

  47. Соціокультурні домінанти комунікації.

  48. Internet як етап розвитку маркетингових комунікацій.

  49. Аналіз і вдосконалення системи комунікації в організації

  50. Змінні комунікаційного процесу.

  51. Зовнішні комунікації організації.

  52. Маніпулятивні технології в системі масових комунікацій.

  53. Подолання міжкультурних проблем як обов'язкова складова комунікації міжнародних компаній.

  54. Документування трудових правовідносин.

  55. Проблема захисту комерційної таємниці в умовах інформаційного суспільства.

  56. Ділова комунікація в умовах глобалізації.

  57. Релігійні відмінності і ціннісні універсалії в діловій комунікації.

  58. Особливості ділової комунікації в транснаціональних компаніях.

  59. Внутрішньофірмова комп'ютерна мережа (Intranet): цілі, структура, функції.

  60. Комунікативність як фаховоутворююча компетентність сучасного менеджера.

  61. Створення бази для співпраці через переговори.

  62. Статус пасивного спостерігача в переговорах.


Остання зміна: Sunday 6 September 2020 22:24 PM