Тема 2 . Маніпулятивні технології та техніки сучасної реклами.

Маніпулятивні технології  та техніки. Гіпнотичні риси телереклами. Гіпнотичні формули у рекламній мові. Феномен ідентифікації. Показ готового взірця. Трансові техніки у мові реклами. Використання природних трансових станів. Розрив шаблонів. Перевантаження свідомості. Ситуації невизначеності та непередбачуваності. Штучні неіснуючі слова. Терапевтична метафора та звернення до авторитету. Персевереція. Еріксоніанській гіпноз і реклама (Трюїзм, ілюзія вибору, пресупозиція та припущення). Команда прихована у питанні, використання протилежностей, повний вибір. Використання нейролінгвістичного програмування у рекламі. НЛП-підхід до створення рекламного тексту. Техніки НЛП у мові реклами (рефреймінг, якір і заякорення).

Остання зміна: Saturday 4 June 2016 22:57 PM