Вид заняття/
роботи
|
Вид контрольного заходу
|
Зміст контрольного заходу*
|
Критерії оцінювання
та термін виконання*
|
Усього балів
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Поточний
контроль
|
Тест №1 на платформі Moodle https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=385327
|
Теоретичне
завдання
|
Питання для підготовки:
1. . Проаналізувати
статус та сферу застосування Єврокодів.
2. Обгрунтувати положення EN 1993 Проектування
сталевих конструкцій.
3. Дати оцінку системі Єврокодів.
4. Обгрунтувати положення EN 1990 Основи проектування конструкцій.
5. Проаналізувати національні додатки гармонізовані
з Єврокодами.
6. Обгрунтувати положення EN 1992 Залізобетонні
конструкції.
7. Обгрунтувати положення EN 1991 Дії на
конструкції.
8. Обгрунтувати цілі і статус Єврокодів.
9. Обгрунтувати положення EN 1994
Сталезалізобетонні конструкції.
10. Проаналізувати склад і структура нормативної
бази ЄС.
|
Тестові питання оцінюються: правильно/
неправильно.
Кількість питань – 10.
Правильна відповідь оцінюється у 1 бал.
|
10
|
Тест №2 на платформі Moodle
https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=385407
|
Теоретичне завдання
|
Питання для підготовки:
1. Структура
Європейської системи нормування у будівництві.
2. Стандарти Єврокоду верхнього рівня.
3. Стандарти
Єврокоду другого рівня.
4. Концепція
надійності в Єврокоді.
5. EN 1998
Проектування сейсмостійких конструкцій.
6. EN 1997
Геотехнічне проектування.
7. Структура національного стандарту, що імплементує
Єврокод.
8. EN 1995 Дерев'яні конструкції.
9. Національні додатки гармонізовані з Єврокодами.
10. EN 1998 Проектування сейсмостійких конструкцій.
|
Тестові питання оцінюються: правильно/
неправильно.
Кількість
питань – 10.
Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.
|
10
|
Практичне заняття 1
|
Практичне завдання
|
Виконати розрахунок визначення класу наслідків (відповідальності). Здати
у формі документа MS Word.
Здати у формі документа MS Word.
|
Кожне завдання практичного заняття за змістовим
модулем оцінюється від 1 до 4 балів з урахуванням відповідей на запитання при
захисті роботи. Загальна максимальна сума балів визначається кількістю
завдань
|
4
|
Практичне заняття 2
|
Практичне завдання
|
Виконати графічний аналіз керівних
документів ЕС у галузі будівництва та іх класифікацію.
Здати у формі документа MS Word.
|
Кожне завдання практичного заняття за змістовим
модулем оцінюється від 1 до 4 балів з урахуванням відповідей на запитання при
захисті роботи. Загальна максимальна сума балів визначається кількістю
завдань
|
4
|
Практичне заняття 3
|
Практичне завдання
|
Виконати розрахунок підсилення прокатної балки настилу робочого
майданчика згідно Єврокод 3.
Здати у формі документа MS Word.
|
Кожне завдання практичного заняття за змістовим
модулем оцінюється від 1 до 4 балів з урахуванням відповідей на запитання при
захисті роботи. Загальна максимальна сума балів визначається кількістю
завдань
|
4
|
Практичне заняття 4
|
Практичне завдання
|
Виконати розрахунок
сталевих конструкцій на вогнестійкість за Єврокодом 3.
Здати у формі документа MS Word.
|
Кожне завдання практичного заняття за змістовим
модулем оцінюється від 1 до 4 балів з урахуванням відповідей на запитання при
захисті роботи. Загальна максимальна сума балів визначається кількістю
завдань
|
4
|
Практичне заняття 5
|
Практичне завдання
|
Виконати розрахунок
конструкції ферми за Єврокодом 3.
Здати у формі документа MS Word.
|
Кожне завдання практичного заняття за змістовим
модулем оцінюється від 1 до 4 балів з урахуванням відповідей на запитання при
захисті роботи. Загальна максимальна сума балів визначається кількістю
завдань
|
4
|
|
Індивідуальне
завдання
|
Розробити
за
темою індивідуального завдання, яке корелює з тематикою лекційних занять для
змістових модулів №1-3
тези та презентацію згідно індивідуальної теми.
Вимоги до завдання: обсяг – до 10 сторінок формату А4.
Times New Roman, 14 pt, 1 інтервал.
Презентації мають бути підготовлені
в Power Point форматі, до 10 слайдів.
Захист відбувається шляхом демонстрації презентації і
обговорення теми.
|
Високий рівень (17-20 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння:
повною мірою усвідомлює тему
завдання, використовує знання з суміжних
галузевих дисциплін, відсутні помилки у відповідях.
Достатній рівень(13-16 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння: має також високий рівень знань
і навичок, але мають місце деякі
неточності, помилки або пропуски в неосновних питаннях.
Задовільний рівень (9-12 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння: в загальній формі розуміє тему
завдання, але мають місце неточності, робить помилки під час аналізу
інформаційних джерел.
Низький рівень (5-8 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння:
в загальній формі завдання виконано, але є суттєві помилки у висновках
за результатами критичного аналізу.
Залік не складено (0-4 бали) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння: не розуміє суть завдання, не виконав
значної частини програмного матеріалу, більша частина відповідей є
неправильною.
|
20
|
Усього за поточний контроль
|
|
|
|
60
|
Підсумковий контроль
|
Залік
|
Теоретичне завдання
Підсумковий тест на платформі Moodle
https://moodle.znu.edu.ua/mod/quiz/view.php?id=385414
|
Питання для підготовки:
1.
Єврокоди ˗ європейські норми на проєктування
будівельних конструкцій
2. Який статус має Національний додаток до ДСТУ-Н Б
EN, що імплементує частину Єврокоду?
3. Дати оцінку системі Єврокодів.
4. Обгрунтувати положення EN 1990 Основи проектування конструкцій.
5. Проаналізувати національні додатки гармонізовані
з Єврокодами.
6. Обгрунтувати положення EN 1992 Залізобетонні
конструкції.
7. Обгрунтувати положення EN 1991 Дії на
конструкції.
8. Обгрунтувати цілі і статус Єврокодів.
9. Обгрунтувати положення EN 1994 Сталезалізобетонні
конструкції.
10. Проаналізувати склад і структура нормативної бази
ЄС.
11. Обгрунтувати положення EN 1998 Проектування
сейсмостійких конструкцій.
12. Стандарти Єврокоду верхнього рівня.
13. EN 1991
Навантаження і дії.
14. Проаналізувати структуру Європейської системи
нормування у будівництві.
15. Обгрунтувати положення EN 1997 Геотехнічне
проектування.
16. Стандарти Єврокоду другого рівня.
17. EN 1992
Залізобетонні конструкції.
18. Визначити стандарти Єврокодів верхнього та другого
рівнів.
19. EN 1999 Алюмінієві конструкції.
20. Проаналізувати основні цілі розробки Єврокодів у
будівництві.
|
Тестові питання
оцінюються: правильно/ неправильно.
Кількість питань –
20. Правильна відповідь оцінюється у 2 бали.
|
20
|
Практичне
завдання
|
Аналітичний опис за темою індивідуального
завдання, який корелює з тематикою лекційних занять для змістових модулів №1-4.
Обсяг – до 10 сторінок формату А4, Times New
Roman, 14 pt, 1,5 інтервал у формі документа MS Word. Захист практичного
завдання відбувається шляхом демонстрації презентації і обговорення теми.
Презентації мають бути підготовлені в Power Point форматі, до 10 слайдів.
|
Високий
рівень (17-20 балів)
студент отримує, виявивши такі знання та вміння: повною мірою усвідомлює тему завдання,
використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, відсутні помилки у
відповідях.
Достатній
рівень(13-16 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння: має також високий рівень знань
і навичок, але мають місце деякі
неточності, помилки або пропуски в неосновних питаннях.
Задовільний
рівень (9-12 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння: в загальній формі розуміє тему
завдання, але мають місце неточності, робить помилки під час аналізу
інформаційних джерел.
Низький
рівень (5-8 балів) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння:
в загальній формі завдання виконано, але є суттєві помилки у висновках
за результатами критичного аналізу.
Залік
не складено (0-4 бали) студент
отримує, виявивши такі знання та вміння: не розуміє суть завдання, не виконав
значної частини програмного матеріалу, більша частина відповідей є
неправильною.
|
20
|
Усього за
підсумковий контроль
|
|
|
|
40
|