Практична робота 6

План

1. Психолого-педагогічна характеристика дітей раннього та переддошкільного віку.

2. Загальна характеристика психічних процесів дошкільника:

Øсприймання;

Øувага;

Øуявлень та уяви;

Øпам'яті;

Øмовлення і мислення;

Øпочуттів.

3. Формування особистості в дошкільному віці. 

Запитання до семінару

1. Розкажіть про перші форми спілкування дитини з дорослою людиною. Що таке „дефіцит спілкування” у немовлят і до чого він призводить у розвитку їх? Дайте характеристику сенсорного розвитку немовляти. Охарактеризуйте розвиток емоцій у немовлят. Які новоутворення в психіці дитини з'являються і розвиваються в період немовляти?

2. Що є найхарактернішим для розвитку вищої нервової діяльності дітей раннього віку? Розкрийте провідні потреби переддошкільників. Охарактеризуйте передумови і початок формування особистості дитини в ранньому віці.

3. До яких сторін психічного життя сенситивний дошкільник? Розкажіть про новоутворення в психіці дошкільнят. Які особливості вищої нервової діяльності молодших дошкільників потребують переважно наочних методів навчання?

Рекомендована література

1. Дитина в дошкільні роки. Програма розвитку, навчання та виховання дітей. 2-ге видання. - Запоріжжя: ТОВ „ЛІПС” ЛТД, 2004. - с. 114-117.

2. Божович Л.И. Личность и её формирование в дошкольном воздасте. - М.: Просвещение, 1968. - с. 272-296: 365-380.

3. Люблинская А.А. Детская психология. - М.: - Просвещение, 1971. - с. 137-139; 143-150; 157-161; 185-193; 202-222; 243-252; 305-312; 334-341; 358-362; 365-382.

4. Мухина В.С. Детская психология. - М.: - Просвещение, 1988. - С. 73-87; 90-115.

5. Казарновська Г.Б., Долинна О.Н. Загальна, вікова і педагогічна психологія:

     Зб. завдань. - К.: Вища школа, 1990. - 142 с.

Modifié le: Friday 10 July 2020, 23:17