Система та критерії оцінювання

При викладанні даного курсу використовується поточний і підсумковий контроль знань. Контроль навчальної діяльності з дисципліни «Генетика» здійснюється за допомогою системи оцінювання за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

 

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання, оформлення та захист лабораторних робіт

14

2

28

2

Поточне  тестування

10

2

20

3

Контрольне опитування за розділом (письмове)

2

6

12

4

Підсумковий

Індивідуальне практичне

завдання

1

20

20

Екзамен

(у письмовій формі за білетами під час сесії)

1

20

20

Всього

 

28

 

100

 

 

Поточний контроль

 

Поточне тестування2 бали. Відбувається на лабораторному занятті №2-6,8-11,13 до виконання лабораторної роботи за запитаннями до самопідготовки. Складається з 10 тестових питань, правильна відповідь на кожне оцінюється в 0,2 бала. Максимальна кількість балів за один захід – 2 бали. Максимальна кількість балів за всі контрольні заходи – 20 балів.

 

Виконання, оформлення та захист протоколів  лабораторних занять2 бали. Під час виконання цього контрольного заходу студенти повинні виконати лабораторну роботу, занести у протокол відповідні записи, скласти необхідні схеми, відповісти на запропоновані питання для роздумів, зробити висновки. Окрім того, студент має захистити лабораторні роботи (протягом одного тижня з дня її проведення), тобто відповісти на запитання викладача щодо теоретичного та практичного їх змісту.

Кожен захід  максимально оцінюється в 2 бали, в тому числі: 1  бал  – особисте виконання всіх завдань на занятті;  0,5 бали  – повне, охайне оформлення протоколу; 0,5  бали –  чітка, обґрунтована відповідь  на три запитання.

Максимальна кількість балів за всі контрольні заходи  впродовж семестру – 28 бали.

 

Контрольне опитування за розділом – 6 балів. Проводиться як за матеріалом, який вивчається на лекціях та лабораторних заняттях, так і за темами, винесеними на самостійне опрацювання на лабораторних заняттях № 7 та 14. Робота складається з  20 тестових запитань та 4 генетичних задач.

Кожна вірна відповідь на тестове запитання оцінюється в 0,5 бала (разом - 4 бали), кожна правильно вирішена задача  в 0,5 бала (разом 2 бали). Максимальна кількість балів  за один захід – 6. Максимальна кількість балів за всі контрольні заходи – 12 балів.

 

До складання іспиту допускаються студенти, які набрали не менше 35 балів з 60 можливих.

 

Підсумковий контроль

 

Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та екзамену.

Індивідуальне практичне завдання оцінюється максимально у 20 балів. Кожне окреме завдання (задача) максимально оцінюється в 2 бали за такими критеріями:  -грамотне оформлення із застосуванням генетичної символіки – 0,5 бали; правильне розв’язання – 1 бал; - аргументоване пояснення – 1 бал.

Екзамен проводиться у письмовій формі під час екзаменаційної сесії. За екзамен студент може набрати максимально 20 балів.  Білет складається з трьох теоретичних запитань та  одного практичного завдання (задачі). Кожне  теоретичне питання оцінюється за 5-ти бальною шкалою. Вірно вирішена задача – 5 балів.

 

5-ти бальна шкала оцінювання теоретичного питання:

5 балів – відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом. Студент вільно володіє матеріалом: при відповіді показує відмінне знання навчальної літератури, робить узагальнюючі висновки, доцільно використовує матеріал при наведенні прикладів.

4 бали передбачають досить високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь логічна, містить деякі неточності при наведенні прикладів. Можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків.

3 бали – студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна, містить неточності, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі у наведенні прикладів.

2 бали студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока, лише частково розкриває зміст запитання. Студент дає недостатньо правильні формулювання, відчуває труднощі при наведенні прикладів.

1 бал виставляється, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, не розкриває зміст запитання.

 

5-ти бальна шкала оцінювання практичного завдання:

5 балів – правильно встановлений тип задачі, характер успадкування, схема схрещування та застосування символіки відповідає змісту, аргументація обраної гіпотези та її доказ  бездоганні за змістом, формою та обсягом.

4 бали - правильно встановлений тип задачі, характер успадкування,  схема схрещування та застосування символіки відповідає змісту, аргументація обраної гіпотези та її доказ   принципово вірні, але дещо неповні.

3 бали – правильно встановлений тип задачі, характер успадкування, застосування символіки відповідає змісту, але схема схрещувань містить не суттєві помилки. Аргументація обраної гіпотези та її доказ  принципово вірні, але неповні.

2 бали – правильно встановлений тип задачі, але характер успадкування запропоновано з несуттєвими помилками, застосування символіки є неповним, схема схрещувань містить несуттєві помилки. Аргументація обраної гіпотези та її доказ  відсутні

1 бал – правильно встановлений тип задачі, схему схрещування складено із помилками в використаній символіці, аргументація обраної гіпотези та її доказ  відсутні.


Остання зміна: Saturday 1 June 2019 12:34 PM