Тема 2. Основи фотографічних засобів та інформаційної візуалізації. Лабораторне 1.

План:

Використання фотожурналістики як самостійного публіцистичного типу масової інформації. Хронікальна, фотозамітка (розширена), фотозвинувачення, фотокореспонденція, фоторепортаж, фотонарис. 

Комерційне фото. Види комерційних фотографій та вимоги до інформаційного наповнення (фотосерія, фотосесія, фотоанонс, рекламне фото, предметне фото, фотопортрет, фотографія деталі, фотоогляд).

 

Варіант 1. Надати власні розроблені матеріали різних жанрів (відповідно до своєї ОП)

Варіант 2. Надати приклади використання того чи іншого жанру фото в газетно-журнальних або електронних виданнях (відповідно до своєї ОП).


Остання зміна: Thursday 5 September 2024 06:39 AM