Критерії оцінювання: види контролю і система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума балів.

 

Вид контролю

Кількість балів

 

Поточний контроль

 

 

Лабораторна робота 1

8

 

Лабораторна робота 2

8

 

Тестування (теми розділу 1)

10

 

Лабораторна робота 3

8

 

Лабораторна робота 4

8

 

Лабораторна робота 5

8

 

Тестування (теми розділу 2)

10

 

Всього за поточний контроль

60

 

Підсумковий контроль

 

 

Індивідуальне контрольне завдання  

20

 

Екзамен

20

 

Всього за підсумковий контроль

40

 

Всього

100

 

Поточний контроль

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо. Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютера, за яким він працює в комп’ютерному класі.

Кожна лабораторна робота оцінюється у 8 балів, з яких 5 балів – оцінка практичних навичок (вміння використовувати економетричні методи), а 3 бали – теоретичних знань. Так, практичні навички студента оцінюються за шкалою:

0 балів – завдання не виконано;

1 бал ‑ практичне завдання  виконано частково з помилками;

2 бали ‑ практичне завдання  виконано з помилками;

3 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками, немає звіту;

4 бали – практичне завдання виконано без помилок, звіт оформлено із зауваженнями;

5 балівпрактичне завдання виконано без помилок, представлено звіт.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ

Теоретичні знання студента з лекційних тем перевіряються за допомогою тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування складає 10 балів  Тестове завдання складається з 10 тестових питань (типу множина відповідей). Правильна відповідь на одне питання оцінюється в 1 бал. Час виконання - 20 хвилин, кількість спроб - 2.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.

Підсумковий семестровий контроль

Форма

Види підсумкових контрольних заходів

Зміст підсумкового контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

Екзамен

 

Індивідуальна контрольна робота

Індивідуальна контрольна робота (ІКР) на тему «Оцінка параметрів економетричної моделі. Побудова прогнозів». Завдання: самостійно обрати статистичні данні для побудови моделі. В моделі має бути не менше трьох регресорів (), тобто , а статистичний ряд мати не менше 20 значень, тобто . Необхідно:

  1. Оцінити параметри лінійної регресії за допомогою МНК (регресійний аналіз в MS Excel), пояснити їх економічний зміст.
  2. Розрахувати міру якості моделі (коефіцієнт детермінації).
  3. Оцінити статистичну значущість усієї моделі в цілому за допомогою F-тесту.
  4. Перевірити гіпотези про статистичну значущість параметрів регресії.
  5. Побудувати прогноз на наступний період часу, застосувавши метод ковзного середнього та метод експоненційного згладжування (результати представити графічно).
  6. Зробити висновки.
  7. Оформити та захистити звіт.

Вимоги до оформлення та захисту див. https://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=3649

20 балів: всі завдання роботи повністю виконано без помилок;

18-19 балів: всі завдання роботи повністю виконано без суттєвих помилок або з незначними помилками;

16-17 балів: 1 завдання роботи не виконано, інші виконано повністю  без суттєвих помилок або з незначними помилками;

14-15 балів: 2 завдання роботи не виконано, інші виконано повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками;

10-13 балів: 3 завдання роботи не виконано, інші виконано без суттєвих помилок або з незначними помилками;

7-9 балів: 4 завдання роботи не виконано, інші виконано повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками;

4-6 балів: 4 завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;

1-3 балів: оцінено параметри моделі, а інші завдання не виконано, або виконано із суттєвими зауваженнями;

0 балів – контрольну роботу не виконано.

20

Тестування

Тестування за темами 1-8 курсу (розділ 3 Робочої програми) дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в СЕЗН MOODLE.

Тестове завдання складається з 10 тестових питань. Тестове питання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал.

10

Практичне завдання

Розв’язок типової задачі, що розглядалися на лабораторних заняттях

 

Результат розв’язку студентом задачі оцінюється  за такою шкалою:

10 балів: студент правильно розв’язав задачу;

9-8 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм розв’язку задачі;

7-6 балів: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він частково знає алгоритм розв’язку задачі;

5-4 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив спробу її розв’язання, наприклад виконав значні допоміжні розрахунки;

3-2 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та намагався зробити допоміжні розрахунки;

1 бал: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу;

0 балів: студент не розв’язав задачу.

10

Усього за підсумковий  семестровий контроль

40

Последнее изменение: Saturday, 18 September 2021, 09:41