Критерії оцінювання: види контролю і система накопичення балів
Система накопичення балів – проста сума балів.
|
Вид контролю |
Кількість балів |
|
Поточний контроль |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
Тестування (теми розділу 1) |
10 |
|
8 |
|
|
8 |
|
|
8 |
|
|
Тестування (теми розділу 2) |
10 |
|
Всього за поточний контроль |
60 |
|
Підсумковий контроль |
|
|
Індивідуальне контрольне завдання |
20 |
|
Екзамен |
20 |
|
Всього за підсумковий контроль |
40 |
|
Всього |
100 |
Поточний контроль
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ
Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо. Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютера, за яким він працює в комп’ютерному класі.
Кожна лабораторна робота оцінюється у 8 балів, з яких 5 балів – оцінка практичних навичок (вміння використовувати економетричні методи), а 3 бали – теоретичних знань. Так, практичні навички студента оцінюються за шкалою:
0 балів – завдання не виконано;
1 бал ‑ практичне завдання виконано частково з помилками;
2 бали ‑ практичне завдання виконано з помилками;
3 бали ‑ практичне завдання виконано з незначними помилками, немає звіту;
4 бали – практичне завдання виконано без помилок, звіт оформлено із зауваженнями;
5 балів – практичне завдання виконано без помилок, представлено звіт.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ
Теоретичні знання студента з лекційних тем перевіряються за допомогою тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування складає 10 балів Тестове завдання складається з 10 тестових питань (типу множина відповідей). Правильна відповідь на одне питання оцінюється в 1 бал. Час виконання - 20 хвилин, кількість спроб - 2.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.
Підсумковий семестровий контроль
Форма |
Види підсумкових контрольних заходів |
Зміст підсумкового контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Екзамен
|
Індивідуальна контрольна робота |
Індивідуальна контрольна робота (ІКР) на тему «Оцінка параметрів економетричної моделі. Побудова прогнозів». Завдання: самостійно обрати статистичні данні для побудови моделі. В моделі має бути не менше трьох регресорів (), тобто , а статистичний ряд мати не менше 20 значень, тобто . Необхідно:
Вимоги до оформлення та захисту див. https://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=3649 |
20 балів: всі завдання роботи повністю виконано без помилок; 18-19 балів: всі завдання роботи повністю виконано без суттєвих помилок або з незначними помилками; 16-17 балів: 1 завдання роботи не виконано, інші виконано повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками; 14-15 балів: 2 завдання роботи не виконано, інші виконано повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками; 10-13 балів: 3 завдання роботи не виконано, інші виконано без суттєвих помилок або з незначними помилками; 7-9 балів: 4 завдання роботи не виконано, інші виконано повністю без суттєвих помилок або з незначними помилками; 4-6 балів: 4 завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками; 1-3 балів: оцінено параметри моделі, а інші завдання не виконано, або виконано із суттєвими зауваженнями; 0 балів – контрольну роботу не виконано. |
20 |
Тестування |
Тестування за темами 1-8 курсу (розділ 3 Робочої програми) дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться в СЕЗН MOODLE. |
Тестове завдання складається з 10 тестових питань. Тестове питання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне питання студент отримує 1 бал. |
10 |
|
Практичне завдання |
Розв’язок типової задачі, що розглядалися на лабораторних заняттях
|
Результат розв’язку студентом задачі оцінюється за такою шкалою: 10 балів: студент правильно розв’язав задачу; 9-8 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм розв’язку задачі; 7-6 балів: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він частково знає алгоритм розв’язку задачі; 5-4 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та зробив спробу її розв’язання, наприклад виконав значні допоміжні розрахунки; 3-2 бали: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу та намагався зробити допоміжні розрахунки; 1 бал: студент правильно виписав формулу, за якою можна розв’язати задачу; 0 балів: студент не розв’язав задачу. |
10 |
|
Усього за підсумковий семестровий контроль |
40 |