Методи контролю

Методи навчання

Для вивчення цієї дисципліни використовуються наступні методи навчання:

-        словесні методи навчання: лекція, розповідь, пояснення, бесіда;

-        наочні методи навчання: ілюстрування, демонстрування, самостійне спостереження;

-        практичні методи навчання: лабораторні роботи, дослідні роботи.

Під час вивчення дисципліни «Раціональне використання та оптимізація мисливських угідь»  студенти залучаються до виконання окремих розділів (розрахунків, планово-картографічних матеріалів тощо) Пояснювальної записки до проектів організації і розвитку мисливських господарств різних форм власності, які виконує навчально-науково-виробнича лабораторія біоресурсів навколишнього природного середовища кафедри мисливствознавства і іхтіології РННВЦ «Екологія» біофаку ЗНУ.

 

Методи контролю

При викладанні даного курсу використовуються наступні види контролю:

-        міжсесійний контроль (поточна, тематична перевірка);

-        модульний контроль;

-        підсумковий контроль (екзамен).

Розподіл балів, які отримують студенти

Поточний контроль знань

Екзамен

Сума

Контрольний модуль 1

Контрольний модуль 2

Індивідуальне завдання

20

100

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

Змістовий модуль 3

20

20

20

20

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS

За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

Критерії оцінювання

Семестровий курс дисципліни «Філософія природокористування» розподілено на 2 контрольних модулі. Кожний модуль має ряд поточних контрольних заходів і закінчується підсумковим модульним контролем у формі заліку.

При проведені поточного контролю оцінюються: результати тестування, виконання письмових завдань під час проведення контрольних робіт, захист звітів, виконання індивідуальних завдань, розв’язання практичних ситуаційних задач.

Поточний контроль – 15 балів, які студент отримує під час практичних (семінарських) занять.

Модульний контроль (модульна контрольна робота) – 15 балів. Кожна контрольна робота містить 2 теоретичних питання (оцінюється по 5 балів), 5 термінологічних завдання (оцінюється в 5 балів).

 

Теоретичні та практичні питання оцінюються:

5 балів – відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом. Студент вільно володіє матеріалом: при відповіді показує досконале знання навчальної літератури, наводить власні міркування, робить узагальнюючі висновки, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, доцільно використовує матеріал при наведенні прикладів.

4 бали передбачають досить високий рівень знань і навичок. При цьому відповідь логічна, містить деякі неточності при наведенні прикладів. Можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків

3 бали студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі у наведенні прикладів.

2 бали студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока, лише частково розкриває зміст питання. Студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів.

1 бал ставиться, коли студент не знає значної частини програмного матеріалу, не розкриває зміст питання.

0 балів – відповідь відсутня.


Ostatnia modyfikacja: Wednesday, 4 November 2015, 15:48