Система накопичення балів
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ
Поточні контрольні заходи:Критерії оцінювання теоретичного завдання:
5-4 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, знання теоретичної літератури, висока аргументованість відповіді, вміння орієнтуватись у практичних дослідженнях в соціальній сфері;
3-2 бали– поверховий виклад матеріалу; знання основної літератури в зазначеній галузі;
1 бал – змістовне доповнення.
Критерії оцінювання практичного завдання:
5 балів – відповідь показує належне володіння практичним методом дослідження, матеріал подається аргументовано, демонструється детальна обізнаності у методологічній базі соціальної роботи;
4-3 бала – авторська позиція заявлена, але повністю не розкрита, викладення матеріалу засноване на знанні основних дослідницьких методів соціальної роботи, але без логічного та послідовного викладення;
2 - 1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел соціальної роботи.
Підсумкові контрольні заходи:
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу з метою оцінювання результатів засвоєння студентами навчальної дисципліни на завершальному етапі. Підсумковий контроль відбувається у формі комплексного заліку, який складається з: 1) розгорнутої усної відповіді на 2 теоретичних питання; 2) виконання практичного завдання. Приклади практичних завдань: а) намалюйте логічну схему операціоналізації понять соціологічного опитування; б) порівняйте вітчизняні та закордонні методи дослідження в соціальній роботі; За результатами заліку здобувач вищої освіти може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами відповіді на питання, 20 балів – написання тез для апробації наукового дослідження. У цілому, студент може отримати 100 балів.
Критерії оцінювання відповіді на питання:
20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності щодо організації наукових досліджень в соціальній роботі;
17-15 балів – повна змістовна відповідь на два завдання, в одному завданні є помилки в розумінні методів дослідження в соціальній сфері;
11-14 балів – неповні відповіді на всі питання, вільна орієнтація в нормативно-законодавчій базі щодо організації наукової роботи;
10-13 балів – неповні відповіді на два питання білету, обмежена орієнтація в організації науково-дослідницької роботи в нашій країні;
6-9 балів – часткові відповіді на питання білету, висвітлення базових понять;
1-5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять.
Критерії оцінювання індивідуального завдання:
20-18 балів – підготовлена робота розкриває шляхи вирішення складної соціальної проблеми та спрямована на гармонізацію суспільного життя в нашій країні;
17-15 балів – підготовлена робота демонструє високий рівень та ілюструє тенденції сучасній тенденції щодо розвитку суспільних процесів;
11-14 балів – підготовлена робота демонструє середній рівень та ілюструє тенденції сучасній тенденції щодо розвитку суспільних процесів;
10-13 балів – підготовлені тези неповно розкриває зміст та структуру наукового дослідження, спрямованої на вирішення соціальних проблем в Україні;
6-9 балів – підготовлена робота носить незавершений характер, окремі елементи тез описуються фрагментарно, логічна послідовність викладу матеріалу є нечіткою;
1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |