Система накопичення балів

КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ

Поточні контрольні заходи:

Критерії оцінювання теоретичного завдання:

 5-4 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, знання теоретичної літератури, висока аргументованість відповіді, вміння орієнтуватись у практичних дослідженнях в соціальній сфері;

3-2 бали– поверховий виклад матеріалу; знання основної літератури в зазначеній галузі;

1 бал – змістовне доповнення.

  Критерії оцінювання практичного завдання:

5 балів – відповідь показує належне володіння практичним методом дослідження, матеріал подається аргументовано, демонструється детальна обізнаності у методологічній базі соціальної роботи;

4-3 бала – авторська позиція заявлена, але повністю не розкрита, викладення матеріалу засноване на знанні основних дослідницьких методів соціальної роботи, але без логічного та послідовного викладення;

2 - 1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел соціальної роботи.

Підсумкові контрольні заходи: 

Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу з метою оцінювання результатів засвоєння студентами навчальної дисципліни на завершальному етапі. Підсумковий контроль відбувається у формі комплексного заліку, який складається з: 1) розгорнутої усної відповіді на 2 теоретичних питання; 2) виконання практичного завдання. Приклади практичних завдань: а) намалюйте логічну схему операціоналізації понять соціологічного опитування; б) порівняйте вітчизняні та закордонні методи дослідження в соціальній роботі; За результатами заліку здобувач вищої освіти може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами відповіді на питання, 20 балів – написання тез для апробації наукового дослідження. У цілому, студент може отримати 100 балів.

Критерії оцінювання відповіді на питання: 

20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності щодо організації наукових досліджень в соціальній роботі;

17-15 балів – повна змістовна відповідь на два завдання, в одному завданні є помилки в розумінні методів дослідження в соціальній сфері;

11-14 балів – неповні відповіді на всі питання, вільна орієнтація в нормативно-законодавчій базі щодо організації наукової роботи;

10-13 балів – неповні відповіді на два питання білету, обмежена орієнтація в організації науково-дослідницької роботи в нашій країні;

6-9 балів – часткові відповіді на питання білету, висвітлення базових понять;

1-5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять.

Критерії оцінювання індивідуального завдання: 

20-18 балів – підготовлена робота розкриває шляхи вирішення складної соціальної проблеми та спрямована на гармонізацію суспільного життя в нашій країні;

17-15 балів – підготовлена робота демонструє високий рівень та ілюструє тенденції сучасній тенденції щодо розвитку суспільних процесів;

11-14 балів – підготовлена робота демонструє середній рівень та ілюструє тенденції сучасній тенденції щодо розвитку суспільних процесів;

10-13 балів – підготовлені тези неповно розкриває зміст та структуру наукового дослідження, спрямованої на вирішення соціальних проблем в Україні;

6-9 балів – підготовлена робота носить незавершений характер, окремі елементи тез описуються фрагментарно, логічна послідовність викладу матеріалу є нечіткою;

1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер.

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Остання зміна: Saturday 2 January 2021 10:55 AM