Система накопичення балів

7.     Види і зміст поточних контрольних заходів *

№ змістового модуля

Вид поточного контрольного заходу

Зміст поточного контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

1

Теоретичне завдання –

тестування

Питання для підготовки:

Логоритміка у системі комплексної корекційної роботи: мета, завдання, принципи

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

5

Практичне завдання –

Проаналізувати основні поняття та особливості логоритміки

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела.

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

7

Усього за ЗМ 1

контр.

заходів

2

 

 

12

2

 

 

 

 

 

Усього за ЗМ 2

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки:

Діагностика моторики осіб із порушеннями мовлення

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання – підготувати презентації

 згідно теми

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

7

3

 

 

12

 

 

Усього за ЗМ 3

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки: класифікації логоритмічних вправ

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання:

підготувати вправи для  логоритмічного завдання, спрямовані на розвиток міміки орального праксису, розвиток зорової уваги, пам’яті, розвиток глибини та тривалості дихання, поєднання вдиху та фонації

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

7

4

 

 

12

 

 

Усього за ЗМ 4

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки:

Значення темпо-ритму у системі життєдіяльності людини

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання –

підготувати завдання для логоритмічних занять для дітей і дорослих із різними мовленнєвими порушенями –дислалією, заїкуватістю

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

5

5

 

 

10

 

 

Усього за ЗМ 5

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки:

 Логоритмічні вправи як складова комплексної реабілітації осіб із мовленнєвими порушенями

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання –

підготувати завдання для логоритмічних занять для дітей і дорослих із різними мовленнєвими порушенями –афазією, алалією, дизартрією, дислалією, заїкуватістю

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

9

Усього за змістові модулі контр.

заходів

8

 

 

60

 

 

 

 

 

8.    Підсумковий семестровий контроль**

Форма

Види підсумкових контрольних заходів

Зміст підсумкового контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

Залік

/Екзамен

(необхідне обрати)

 

Теоретичне завдання

Питання для підготовки: Логоритміка у системі комплексної корекційної роботи: мета, завдання, принципи.

Основні поняття та особливості логоритміки. Корекційно-розвиткові, загальноосвітні та виховні завдання логоритміки

Діагностика моторики осіб із порушеннями мовлення.

Складові логоритмічного обстеження: збір анамнестичних даних, дослідження психомоторики, музикально-ритмічних здібностей. Методики проведення та особливості логоритмічного обстеження. Дослідження слухової уваги, музичного слуху, сприйняття музики.

Класифікації логоритмічних вправ.

Ввідні вправи. Вправи на розвиток міміки орального праксису. Вправи на розвиток зорової уваги, пам’яті. Вправи на розвиток глибини та тривалості дихання, поєднання вдиху та фонації. Характеристика та цільові установки логоритмічних вправ.

Значення темпо-ритму у системі життєдіяльності людини.

Порушення темпо-ритму та прояви таких порушень. Взаємозв’язок темпо-ритму рухів та темпо-ритму мовлення. Вибір музичного та темпоритмічного матеріалу, враховуючи характер мовленнєвого порушення, результатів обстеження моторики і темпо-ритмічних характеристик, віку особи із мовленнєвими опрушеннями, етапу логопедичної роботи.

Логоритмічні вправи як складова комплексної реабілітації осіб із мовленнєвими порушенями.

Підготовка логоритмічних занять для дітей із дислалією.

Підготовка логоритмічних занять для дітей і дорослих із заїкуватістю.

Підготовка логоритмічних занять для дітей і дорослих із різними мовленнєвими порушенями –афазією.

Підготовка логоритмічних занять для дітей і дорослих із різними мовленнєвими порушенями –алалією.

Підготовка логоритмічних занять для дітей і дорослих із різними мовленнєвими порушенями –дизартрією

 

 

Тестування передбачає надання відповідей на 20 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал

20

Практичне завдання

Практичне завдання виконується до екзамену та передбачає такі елементи:

1. Стисла характеристика мовленнєвого порушення.

2. Конспект заняття (обов’язково деталізувати мету і завдання заняття, сформулювати висновки).

3. Література (надати перелік використаних джерел, оформлений відповідно чинних вимог).

4. Додатки (дидактичні матеріали).

 

Максимальна кількість балів – 20, які нараховуються за виконання таких частин роботи: Стисла характеристика мовленнєвого порушення – 3 б.; Опис мети та змісту логоритмічного заняття з посиланнями на літературу: мета, завдання, зміст, форми та методи, етапи – 4 б.; Проведення та опис заняття: виділення проблемних аспектів мовленнєвого розвитку, які потребували корекції у процесі заняття – 4 б.; висновки, література, додатки, оформлені відповідно до вимог – 4 б.; Фото заняття – 2 б.; презентація заняття – 3 б

20

Усього за підсумковий  семестровий контроль

 

40


Остання зміна: Monday 13 February 2023 21:13 PM