Практичне завдання 1
Показники | імідж | репутація |
---|---|---|
Обʼєктивність/субʼєктивність | субʼєктивні оцінки | обʼєктивна характеристика |
Засоби створення | зовнішня атрибутика, символіка | професійна діяльність, соціальна відповідальність |
Причина для створення | прагнення видавництва створити гарне враження | заслужена оцінка діяльності видавництва |
Загальна оцінка |
Взяти за основу атрибутивні характеристики понять "імідж" та "репутація" та надати загальну оцінку обраному видавництву, порівнюючи вже існуючий на ринку як імідж, так і репутацію.
Завдання виконувати у довільному форматі (доповідь, презентація), прикріплюючи власні оціночні судження прикладами із медіа.
Last modified: Tuesday, 14 February 2023, 3:12 AM