Практичне завдання 1


Імідж та репутація видавництва....
Показники імідж репутація
Обʼєктивність/субʼєктивність субʼєктивні оцінки обʼєктивна характеристика
Засоби створення зовнішня атрибутика, символіка професійна діяльність,
соціальна відповідальність
Причина для створення прагнення видавництва створити гарне враження заслужена оцінка діяльності видавництва
Загальна оцінка

Взяти за основу атрибутивні характеристики понять "імідж" та "репутація" та надати загальну оцінку обраному видавництву, порівнюючи вже існуючий на ринку як імідж, так і репутацію.

Завдання виконувати у довільному форматі (доповідь, презентація), прикріплюючи власні оціночні судження прикладами із медіа.

Ultime modifiche: Tuesday, 14 February 2023, 03:12