Завдання до виконання
Завдання 1.
Показники | імідж | репутація |
---|---|---|
Обʼєктивність/субʼєктивність | субʼєктивні оцінки | обʼєктивна характеристика |
Засоби створення | зовнішня атрибутика, символіка | професійна діяльність, соціальна відповідальність |
Причина для створення | прагнення видавництва створити гарне враження | заслужена оцінка діяльності видавництва |
Загальна оцінка |
Взяти за основу атрибутивні характеристики понять "імідж" та "репутація" та надати загальну оцінку обраному видавництву, порівнюючи вже існуючий на ринку як імідж, так і репутацію.
Завдання виконувати у довільному форматі (доповідь, презентація), прикріплюючи власні оціночні судження прикладами із медіа.
Завдання 2.
проаналізувати імідж товару обраного підприємства (упаковка, фірмовий стиль (логотип, шрифти, кольори, видільні елементи, зображальні засоби), ціна, способи позиціонування, споживча інформація: технічні х-ти товару та обсяг виробництва).
Завдання 3.
Розібрати елементи іміджу обраної видавничої структури видавничого підприємства:
- обираємо видавництво або видавничий дім (не магазин)
- аналізуємо елементи (імідж споживача, візуальний, соціальний, бізнес-імідж)
Завдання 4.Визначаємо в обраних видавничих структурах:
1) вид позиціонування
2) наявність міфологізації
3) за шляхами імплементації емоцій в повідомлення, аналізуємо різні види звернень до споживачів