Література

9. Рекомендована література

 

Основна:

1. Соціальна і життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчально-реабілітаційних центрів : практико-зорієнтований посібник / За ред. І.Г.Єрмакова, К.С.Тороп, К.В. Рейди. Дніпро : «Інновація», 2018. 382с.

2. Татьянчикова І. В. Соціалізація дитини з вадами розвитку : теорія, досвід, технології : монографія. Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2017. 457с.

3. Татьянчикова І. В. Соціалізація дитини з особливими освітніми потребами : поради педагогам та батькам : методичні рекомендації педагогам спеціальних закладів освіти та батькам, які виховують дитину з особливими потребами. Слов’янськ : Видавництво Б.І.Маторіна, 2020. 161с.

4. Татьянчикова І., Ширіна А. Сходинками інклюзивної освіти : науково-методичний посібник. Слов’янськ : Видавництво Б.І. Маторіна, 2021. 59с.

 

Додаткова:

1. Набока О. Г., Татьянчикова І. В.  Спеціальна освіта: сучасні підходи до підготовки фахівців для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Фізико-математична освіта. 27(1), 2021. С. 76-81.

2. Алєксєєнко Т.Ф. Соціалізація особистості: можливості й ризики : науково-метод. посібник. Київ : Наука, 2007. 152 с.

3. Висоцька А. М. Організація позакласної виховної роботи в спеціальних навчальних закладах для дітей з розумовою відсталістю (5-10 класи) : метод. рек. Київ : ВГСПО «Нац. Асамблея інвалідів України», 2012. 106 с.

4. Глоба О.П. Регіональне реабілітаційне середовище як фактор соціалізації дітей і молоді з обмеженими психофізичними можливостями : монографія. Краматорськ : ДДМА, 2011. 348 с.

5. Дефектологічний словник : навчальний посібник / За ред. В.І.Бондаря, В.М.Синьова. Київ : МП «Леся», 2011. 528с.

6. Заверико Н.В. Особливості соціалізації підлітків і молоді в сучасних умовах. Соціальна педагогіка : теорія та практика. 2015. № 1. С. 30-36.

7. Засенко В. В., Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами : пріоритетні напрями державної політики України в галузі освіти, соціального захисту й охорони здоров’я. Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. 2014. № 3. С. 20-29.

8. Кравченко Т.В. Соціалізація дітей шкільного віку у взаємодії сім’ї і школи: монографія / Т.В. Кравченко // Інститут проблем виховання АПН України.К.: Фенікс,2009.416 с.

9. Лукашевич М.П., Бондарчук Л.В. Особливості соціалізації молоді з особливими потребами : пошук концептуальних підходів. Соціальна робота в Україні: теорія і практика. № 2. 2006. С. 25-30.

10. Миронова С.П. Робота фахівців з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. Актуальні питання корекційної освіти. 2017. № 9. С. 24-32.

10. Москаленко В. В. Социализация личности / В. В. Москаленко. К.: Вища шк., 1986. 200 с.

11. Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія : підручник: у 2 кн. Чернівці : Книги-ХХІ, 2010.  Кн. 1. 2010. 464 с.

12. Панагушина О.Є. Соціалізація дітей підліткового віку у діяльності молодіжних організацій : монографія. Херсон : РІПО, 2010. 248 с.

13. Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Виховна робота (5-10 класи) / уклад. : А. М. Висоцька.К.: ВГСПО «Нац. Асамблея інвалідів України», 2012.198 с.

14. Рогальська І.П. Соціалізація особистості у дошкільному дитинстві : сутність, специфіка, супровід : монографія. Київ : Міленіум, 2008. 400 с.

15. Татьянчикова І. В. Корекційно-розвивальна програма забезпечення соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку в спеціальному навчальному закладі : метод. рек. практ. працівникам спец. загальноосвіт. шкіл. Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2014. 163с.

16. Татьянчикова І.В. Формування в учнів з інтелектуальними вадами життєвих компетентностей в процесі їхньої соціалізації : науково-метод. посіб. Слов’янськ : Вид-во Б.І.Маторіна, 2014. 211с.

17. Татьянчикова І. В. Соціалізація дітей з порушеннями інтелектуального розвитку : монографія. Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2015. 381с.

18. Татьянчикова І. В., Ширіна А.В. Інклюзивна освіта як сучасна парадигма навчання дітей з особливими потребами. Інноваційна педагогіка: Науковий журнал. Вип. 36. 2021. С.115-118.

19. Хохліна О. П. Особистість у контексті проблеми соціалізації аномальної дитини. Зб. наукових праць Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. соціально-педагогічна / за ред.: О.В. Гаврилова, В.І. Співака. Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2012. Вип. ХХ, ч. 1. С.257-265.

 

Інформаційні джерела:

1. Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». Розвиваємо інклюзивну школу разом: партнерство між інклюзивними та спеціальними навчальними закладами. URL : http://www.ussf.kiev.ua/completedproject/5/

2. Закон України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» URL : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/875-12

3. Закон України «Про охорону дитинства» URL : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2402-14

4. Засенко В. В.   Сучасні   проблеми   теорії   і   практики   навчання   дітей   з   особливими 

потребами. URL :  http: // canada-ukraine. org / ukr_  Journal_V1.htm

5. Конвенція ООН про права дитини. URL : http: //www. unicef.org /ukraine / convention_ small_final.pdf.

6. Колупаєва А. Інтегративні тенденції в освіті дітей з особливими потребами в Україні. URL : http://canada-ukraine.org/ukr_Journal_V1.htm.

7. Колупаєва А.А. Основи інклюзивної освіти : навчально-методичний посібник. Київ : А.С.К., 2012. 308 с. URL: http://www.twirpx.com/file/958780

8. Закон України «Про освіту». URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text


Остання зміна: Wednesday 4 October 2023 16:31 PM