Система накопичення балів

Види і зміст поточних контрольних заходів

 

 

№ змістового модуля

Вид поточного контрольного заходу

Зміст поточного контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

ЗМ 1

 

Теоретичне завдання – тестування

Питання для підготовки:

Проблема соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі.  Значення соціалізації в процесі підготовки осіб з особливими потребами до самостійного життя. Соціалізація як умова формування особистості людини. Стадії процесу соціалізації: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, трудова та післятрудова стадії. Особливості соціалізації на різних вікових етапах становлення особистості.

Соціалізація особистості як предмет педагогічного дослідження. Педагогічні засади процесу соціалізації. Стан теорії та практики по забезпеченню соціалізації учнів з особливими  потребами. Пошук шляхів підвищення ефективності соціалізації учнів з особливими потребами в контексті сучасних соціально-економічних змін в суспільстві.    

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів

5

Практичне завдання

Написання есе на тему (обрати 1 з 3-х)

 

Теми на вибір: «Концепція сучасної спеціальної освіти в Україні», «Соціалізація дітей з особливими потребами – головне завдання спеціального закладу освіти», «Стадії процесу соціалізації в умоваї спеціальної школи та їх особливості».

Вимоги до виконання та оформлення:

авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела.

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=4528

Максимальна кількість балів (8 балів) нараховується за такими критеріями:

своєчасність виконання (1 б.);

повнота розкриття теми (3 б.);

дотримання логіки викладу матеріалу (2 б.);

творчий підхід до розкриття теми(2 б.).

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього за ЗМ 1 контр.

заходів

2

 

 

15

ЗМ 2

Теоретичне завдання – тестування

Питання для підготовки:

Вивчення особливостей соціалізації школярів з інтелектуальними порушеннями. Психолого-педагогічне вивчення особливостей соціалізації учнів на стадіях: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, ранньої трудової підготовки в умовах спеціального закладу освіти. Психолого-педагогічний інструментарій.

Особливості соціалізації школярів з інтелектуальними порушеннями. Особливості соціалізації учнів на стадіях: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, ранньої трудової підготовки в умовах спеціального закладу освіти. Основні труднощі забезпечення соціалізації школярів з інтелектуальними порушеннями. Труднощі забезпечення соціалізації учнів на стадіях: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, ранньої трудової підготовки в умовах спеціального закладу освіти і в сім’ї.

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів

5

Практичне завдання

скласти таблицю-схему «Особливос-ті адаптації (індивідуалі-зації, інтеграції, професій-ного становлен-ня) учнів в СЗО. Підготувати доповідь

Вимоги до виконання та оформлення:

Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела.

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=4528

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями:

-      своєчасність виконання (2 б.);

-      повнота розкриття теми (3 б.)

-      творчий підхід до роботи (3 б.);

-      дотримання вимог до оформлення (2 б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього за ЗМ 2 контр.

заходів

2

 

 

15

ЗМ 3

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання

підготувати конспекти на підставі опрацюван-ня статей щодо визначення основних ключових питань, спрямованих на забезпечен-ня соціалізації учнів на різних стадіях в умовах СЗО

 Питання для підготовки:

Соціально-реабілітаційна робота у спеціальній загальноосвітній школі. Психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями  на стадіях адаптації та індивідуалізації. Методичні основи забезпечення соціалізації учнів спеціальної школи (мета, організація, форми, зміст, методи, результативність). Формування в учнів молодших класів адаптаційних можливостей в умовах спеціального закладу освіти. Формування знань, умінь та навичок соціальної поведінки та спілкування. Послаблення або усунення показників тривожності та агресивності учнів. Формування у школярів самосвідомості та адекватної самооцінки, розвиток психофізичних можливостей.

Психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними  порушеннями на стадіях інтеграції та ранньої трудової підготовки. Методичні основи забезпечення соціалізації учнів спеціальної школи (мета, організація, форми, зміст, методи, результативність). Особливості забезпечення соціалізації учнів на стадії інтеграції. Використання учнями власних позитивних психологічних особливостей у різних сферах життєдіяльності. Особливості забезпечення соціалізації учнів на стадії ранньої трудової підготовки. Професійне самовизначення і самореалізація учнів.

 

Вимоги до виконання та оформлення:

Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=4528

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів (10 балів) нараховується за такими критеріями:

своєчасність виконання (2 б.);

витримана кількість завдань (3 б.);

правильність складання завдань (2 б.);

 відповідність завдань темі (1 б.);

творчий підхід до розкриття теми(2 б.).

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Усього за ЗМ 3 контр.

заходів

2

 

 

15

ЗМ 4

Теоретичне завдання – тестування (усне опитування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання – підготувати таблицю-схему: «Соціалізація учнів у СЗО»; скласти таблицю «Шляхи підвищення ефективності соціалізації учнів на різних стадіях в умовах СЗО»

Питання для підготовки:

Підвищення ефективності процесу адаптації учнів. Посилення процесу індивідуалізації учнів. Підвищення ефективності соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти з урахуванням нової Концепції спеціальної освіти на сучасному етапі. Основні напрями підвищення адаптації учнів у спеціальному закладі освіти. Основні напрями посилення індивідуалізації учнів у спеціальному закладі освіти.

Сприяння інтеграції учнів. Удосконалення соціалізації учнів у процесі професійної підготовки. Підвищення ефективності соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти з урахуванням нової Концепції спеціальної освіти на сучасному етапі. Основні напрями сприяння інтеграції учнів у спеціальному закладі освіти. Основні напрями удосконалення соціалізації учнів у процесі професійної підготовки у спеціальному закладі освіти. Протиріччя, які гальмують професійну орієнтацію учнів.

 

Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=4528

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Максимальна кількість балів (10 б.) нараховується за такими критеріями:

своєчасність виконання (2 б.);

повнота розкриття теми (4 б.);

 творчий підхід у виконанні (2 б.);

 ґрунтовність (2 б.)

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

Усього за ЗМ 4 контр.

заходів

2

 

 

 

15

Усього за змістові модулі контр. заходів

8

 

 

60

 

 

 

Підсумковий семестровий контроль

 

Форма

Види підсумкових контрольних заходів

Зміст підсумкового контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

Залік

Теоретичне завдання – тестування

 

   Проблема соціалізації дітей з особливими освітніми потребами на сучасному етапі.  Значення соціалізації в процесі підготовки осіб з особливими потребами до самостійного життя. Соціалізація як умова формування особистості людини. Стадії процесу соціалізації: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, трудова та післятрудова стадії. Особливості соціалізації на різних вікових етапах становлення особистості.

Соціалізація особистості як предмет педагогічного дослідження. Педагогічні засади процесу соціалізації. Стан теорії та практики по забезпеченню соціалізації учнів з особливими  потребами. Пошук шляхів підвищення ефективності соціалізації учнів з особливими потребами в контексті сучасних соціально-економічних змін в суспільстві.  

Вивчення особливостей соціалізації школярів з інтелектуальними порушеннями. Психолого-педагогічне вивчення особливостей соціалізації учнів на стадіях: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, ранньої трудової підготовки в умовах спеціального закладу освіти. Психолого-педагогічний інструментарій.

Особливості соціалізації школярів з інтелектуальними порушеннями. Особливості соціалізації учнів на стадіях: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, ранньої трудової підготовки в умовах спеціального закладу освіти.

Основні труднощі забезпечення соціалізації школярів з інтелектуальними порушеннями. Труднощі забезпечення соціалізації учнів на стадіях: адаптації, індивідуалізації, інтеграції, ранньої трудової підготовки в умовах спеціального закладу освіти і в сім’ї.

  Соціально-реабілітаційна робота у спеціальній загальноосвітній школі. Психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними порушеннями  на стадіях адаптації та індивідуалізації. Методичні основи забезпечення соціалізації учнів спеціальної школи (мета, організація, форми, зміст, методи, результативність). Формування в учнів молодших класів адаптаційних можливостей в умовах спеціального закладу освіти. Формування знань, умінь та навичок соціальної поведінки та спілкування. Послаблення або усунення показників тривожності та агресивності учнів. Формування у школярів самосвідомості та адекватної самооцінки, розвиток психофізичних можливостей.

Психолого-педагогічні основи забезпечення соціалізації учнів з інтелектуальними  порушеннями на стадіях інтеграції та ранньої трудової підготовки. Методичні основи забезпечення соціалізації учнів спеціальної школи (мета, організація, форми, зміст, методи, результативність). Особливості забезпечення соціалізації учнів на стадії інтеграції. Використання учнями власних позитивних психологічних особливостей у різних сферах життєдіяльності. Особливості забезпечення соціалізації учнів на стадії ранньої трудової підготовки. Професійне самовизначення і самореалізація учнів.

Підвищення ефективності процесу адаптації учнів. Посилення процесу індивідуалізації учнів. Підвищення ефективності соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти з урахуванням нової Концепції спеціальної освіти на сучасному етапі. Основні напрями підвищення адаптації учнів у спеціальному закладі освіти. Основні напрями посилення індивідуалізації учнів у спеціальному закладі освіти.

Сприяння інтеграції учнів. Удосконалення соціалізації учнів у процесі професійної підготовки. Підвищення ефективності соціалізації дітей з психофізичними порушеннями в умовах спеціального закладу освіти з урахуванням нової Концепції спеціальної освіти на сучасному етапі. Основні напрями сприяння інтеграції учнів у спеціальному закладі освіти. Основні напрями удосконалення соціалізації учнів у процесі професійної підготовки у спеціальному закладі освіти. Протиріччя, які гальмують професійну орієнтацію учнів.

Тестування передбачає надання відповідей на 40 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів

20

Практичне завданняпідготувати таблицю щодо основних складових сучасної Концепції спеціальної освіти в Україні; підготувати таблицю щодо основних напрямів корекційної роботи на кожній стадії соціалізації

 

 

 

Практичне завдання виконується під час проведення екзамену

Максимальна кількість балів – 20, які нараховуються за виконання таких частин роботи:

ґрунтовна характеристика завдання – 8 б.;

визначення основних складових концепції (нормативних документів) – 4 б.;

обгрунтування шляхів вирішення проблеми – 4 б.;

оформлення згідно з вимогами – 4 б.

20

Усього за підсумко-вий  семестро-вий контроль

 

40


Остання зміна: Wednesday 4 October 2023 16:32 PM