Силабус

 

Іноземна мова (англійська)

 

Викладач: Широкова Ірина Іванівна

Кафедра: іноземних мов професійного спрямування, ІІ корпус, ауд. 101

E-mail: shyrokova_irina@ukr.net

Телефон: (061) 289-12-69

Інші засоби зв’язку: Moodle, Viber, Zoom, Telegram

 

Освітня програма, рівень вищої освіти:

Початкова освіта

Бакалавр

Статус дисципліни:

Нормативна

Кредити ECTS

5

Навч. рік:

2023-24

Рік навчання

1

Тижні

14

Кількість годин

150

Кількість змістових модулів

8

Практичні заняття – 56

Самостійна робота94

Вид контролю:

залік

 

Посилання на курс в Moodle

https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5369

Консультації: дистанційні Zoom – вівторок з 14:30 до 15:50, четвер з 12:55 до 14:15

 

ОПИС КУРСУ

Іноземна мова (англійська) – самостійна гуманітарна наука, яка допомагає у вивченні повсякденного життя, культури, звичаїв та традицій англомовного населення та у питаннях, пов’язаних із міжкультурною комунікацією. Має нерозривний зв'язок з багатьма іншими галузями знань – історією, психологією, лінгвістикою та літературою. Вивчення іноземної мови допомагає не лише у комунікації з представниками інших культур та національностей, а й у розширенні світогляду студентів.

Вивчення іноземної мови (англійської) є важливим, оскільки пов’язане не лише із суто пізнавальними інтересами, а й із практичним над-завданням – сприянням культурній розбудові України.

Курс має практичну спрямованість. Система практичних занять передбачає ознайомлення із теоретичним матеріалом з дисципліни, відпрацювання та закріплення граматичного та лексичного матеріалу, розвиток діалогічного та монологічного мовлення та навичок письмової комунікації.

Мета викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова (англійська)» полягає у наданні студентам систематизованих знань з курсу англійської мови (в усній і письмовій формах) та формування комунікативної, лінгвістичної та соціокультурної компетенцій студентів, які допоможуть їм стати ефективними користувачами мови в різноманітних ситуаціях соціального та навчально-академічного спілкування (говоріння, читання, аудіювання та письмо).

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ

У разі успішного завершення курсу студент зможе:

  • використовувати фонетичні та інтонаційні моделі;
  • вживати найуживаніші граматичні форми, конструкції та правила синтаксису англійської мови;
  • вільно спілкуватися на найпоширеніші теми англійською мовою;

·       знати основні звичаї та традиції країни, мова якої вивчається;

вміти:

  • висловлювати думки у формі діалогу та монологу;
  • розуміти аудіоматеріали та тексти за тематикою програми;
  • здійснювати письмовий переклад з англійської на українську та з української на англійську мову текстів в межах тематики курсу;
  • писати автобіографію, резюме, офіційні та неофіційні листи.

 .

 

ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ

Базовий підручник, додаткові навчальні матеріали, індивідуальні дослідницькі завдання або творчі проекти та методичні рекомендації до їх виконання розміщені на платформі Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5369

 

КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ

Поточні контрольні заходи

Обовязкові види роботи:

Лексико-граматичний тест (max 12 балів) – на початку практичного заняття. Слова для вивчення визначаються під час проходження розділу підручника.

Підготовлене монологічне мовлення (max 15 балів) – доповідь за темою практичного заняття.

Робота у групі (max 20 балів) над розвязанням практичного завдання, поставленого викладачем, дискусія.

Письмове лексичне завдання (max 9 балів) – міні-твір або доводи за / проти за темою розділу підручника.

Граматичний тест (max 4 бали) – за граматичним матеріалом розділів підручника.

Підсумкові контрольні заходи:

Залік (max 20 балів) у дистанційній формі складається з двох частин.

Підсумковий тест у Moodle (max 10 балів) складається із лексико-граматичних завдань.

Розмовний проект (max 10 балів) відповідається у Zoom з аудіо- та відео- фіксацією відповідей. Перелік питань див. на сторінці курсу у Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5369

Індивідуальне дослідницьке завдання (ІДЗ) (max 20 балів) виконується у вигляді презентації Power-point з подальшим обговоренням у групі та передбачає  завершену практичну роботу в межах навчальної програми курсу, яка виконується на основі знань, умінь і навичок, одержаних в процесі практичних занять та самостійної роботи. Теми завдання зазначені у розділі «Індивідуальне дослідницьке завдання» на платформі Moodle за посиланням: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5369

Методичні рекомендації до виконання ІДЗ та критерії оцінювання див. на сторінці курсу у Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=5369

 

Контрольний захід

Термін виконання

% від загальної оцінки

Поточний контроль (max 60%)

 

 

Змістовий модуль 1

 

Лексико-граматичний тест

Практичне заняття 3

2

Підготовлене монологічне мовлення

Практичне заняття 4

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття 1, 2, 3

3

Змістовий модуль 2

Лексико-граматичний тест

Практичне заняття 7

2

Письмове завдання

Практичне заняття

8

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття 5, 6, 8

3

Змістовий модуль 3

Лексико-граматичний тест

Практичне заняття 11

2

 

 

Підготовлене монологічне мовлення

Практичне заняття

12

2

Групова робота на занятті

Практичні заняття 9, 10, 11

3

Змістовий модуль 4

 

Лексико-граматичний тест

Практичне заняття

14

2

 

Письмове завдання

Практичне заняття

15

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття

13, 14

2

Змістовий модуль 5

 

Лексико-граматичний тест

Практичне заняття

17

2

 

Підготовлене монологічне мовлення

Практичне заняття

18

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття

16, 17

2

Змістовий модуль 6

Граматичний тест

Практичне заняття 20

2

 

Письмове завдання

Практичне заняття

21

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття 19, 20

2

Змістовий модуль 7

Лексико-граматичний тест

Практичне заняття 24

2

Підготовлене монологічне мовлення

Практичне заняття

25

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття 22, 23, 24

3

Змістовий модуль 8

Граматичний тест

Практичне заняття 27

2

Підготовлене монологічне мовлення

Практичне заняття

28

3

Групова робота на занятті

Практичні заняття 26, 27

3

Підсумковий контроль (max 40%)

 

 

Залік

 

20

Захист індивідуального завдання

 

20

Разом

 

100%

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

 

 

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 

РОЗКЛАД КУРСУ ЗА ТЕМАМИ І КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ

 

Тиждень

 і вид заняття

Тема заняття

Контрольне завдання

Кількість балів

Змістовий модуль 1

Тиждень 1, 2

Практичне заняття 1, 2, 3, 4

Mood food

 

Монологічне мовлення:

Mood food

 

3

 

 

 

Лексико-граматичний тест

 

2

Робота у групах:

Food and cooking, diets

3

Змістовий модуль 2

Тиждень 3, 4

Практичне заняття 5, 6, 7, 8

Family life

 

Лексико-граматичний тест

 

2

Робота у групах:

Our relatives. Position in the family and personality

 

3

Письмове завдання:

About my family and me

3

Змістовий модуль 3

Тиждень 5, 6

Практичне заняття 9, 10, 11, 12

Sporting superstitions

 

Робота у групах:

Superstitions in sport

 

3

Лексико-граматичний тест

 

2

Монологічне мовлення:

Sport superstitions and cheating

2

Змістовий модуль 4

Тиждень 7, 8

Практичне заняття 13, 14, 15

Relationships

 

Лексико-граматичний тест

 

2

Робота у групах:

Meeting friends and partners

 

3

Письмове завдання:

My close friends

2

Змістовий модуль 5

Тиждень 8, 9 Практичне заняття 16, 17, 18

Spend or save?

 

Лексико-граматичний тест

 

2

Монологічне мовлення:

Money in my life

 

3

Робота у групах:

Spend or save?

2

Змістовий модуль 6

Тиждень 10, 11

Практичне заняття 19, 20, 21

Changing lives

Граматичний тест

 

 

2

Письмове завдання:

Charity event that I have visited

3

Робота у групах:

Changing lives

 

2

Змістовий модуль 7

Тиждень 11, 12, 13

Практичне заняття 22, 23, 24, 25

Race across London

Лексико-граматичний тест

 

2

Монологічне мовлення:

My best and worst journeys

 

3

Робота у групах:

Ways of travelling, dangerous things when people drive

3

Змістовий модуль 8

Тиждень 13, 14

Практичне заняття 26, 27, 28

Stereotypes – or are they?

Граматичний тест

 

 

2

Монологічне мовлення:

Gender stereotypes

3

Робота у групах:

Stereotypes in our life

3

 

 

 

60

 

ОСНОВНІ ДЖЕРЕЛА

Книги

Основні:

1.     Безкоровайна О., Васильєва М., Щебликіна Т. English. Усі вправи з граматики англійської мови. Харків: Торсінг, 2020. 320 с.

2.     Hashemi L., Murphy R. English Grammar in Use. Supplementary Exercises with answers. Cambridge University Press, 2019. 138 p.

3.     Latham-Koenig Ch,. Oxenden C., Lambert J. English File Intermediate. Student's book. 4th edition. Oxford: Oxford University Press, 2019. 168 p.

4.     Latham-Koenig Ch,. Oxenden C., Lambert J. English File Intermediate. Workbook with key. 4th edition. Oxford: Oxford University Press. 2019. 80 p.

Додаткові:

1.     Маріуш М. Test in English: Word-Formation. Київ: Знання, 2019. 229 с.

2.     Roberts I. The Oxford Handbook of Universal Grammar. Oxford University Press, 2019. 688 р.

3.     Torres-Gouzerh R. Practice Makes Perfect - Intermediate English Grammar for ESL Learners. McGraw-Hill Education, 2019. 257 p.

4.     A Way to Success: English for University Students. Year 2 (Student’s Book) / Н.В. Тучина, І.В. Жарковська, Н.О. Зайцева та ін. Харків: Фоліо, 2021. 256 с.

       Інформаційні ресурси:

1.               Academia. URL: http://www.academia.edu.

2.               Academic English resources. URL: http://www.etoronto.ca/writing.

3.               Learn English. British Council. 2020. URL: http://learnenglish.britishcouncil.org.

4.               Murphy R. English grammar in use. URL: http: // www.booksgid.com/scientific/1526-raymond-murphy-english-grammar-in-use.html

5.               Oxford Concise Dictionary. Ninth Edition. Oxford : OUP, 2001(CD).

 

Програмні продукти:

      Storyboard: https://www.storyboardthat.com/

      WordCloud: https://www.wordclouds.com/

      MindMeister: https://www.mindmeister.com

      Prezi: https://prezi.com/

 

РЕГУЛЯЦІЇ І ПОЛІТИКИ КУРСУ

 

Відвідування занять. Регуляція пропусків.

Інтерактивний характер курсу передбачає обовязкове відвідування практичних занять. Студенти, які за певних обставин не можуть відвідувати практичні заняття регулярно, мусять впродовж тижня узгодити із викладачем графік індивідуального відпрацювання пропущених занять. Окремі пропущенні завдання мають бути відпрацьовані на найближчій консультації впродовж тижня після пропуску. Відпрацювання занять здійснюється усно у формі співбесіди за питаннями, визначеними планом заняття. В окремих випадках дозволяється письмове відпрацювання шляхом виконання індивідуального письмового завдання.  

Студенти, які станом на початок екзаменаційної сесії мають понад 70% невідпрацьованих пропущених занять, до відпрацювання не допускаються.

 

Політика академічної доброчесності

Кожний студент зобов’язаний дотримуватися принципів академічної доброчесності. Письмові завдання з використанням часткових або повнотекстових запозичень з інших робіт без зазначення авторства – це плагіат. Використання будь-якої інформації (текст, фото, ілюстрації тощо) мають бути правильно процитовані з посиланням на автора! Якщо ви не впевнені, що таке плагіат, фабрикація, фальсифікація, порадьтеся з викладачем. До студентів, у роботах яких буде виявлено списування, плагіат чи інші прояви недоброчесної поведінки можуть бути застосовані різні дисциплінарні заходи (див. посилання на Кодекс академічної доброчесності ЗНУ в додатку до силабусу).

Висока академічна культура та європейські стандарти якості освіти, яких дотримуються у ЗНУ, вимагають від дослідників відповідального ставлення до вибору джерел. Посилання на такі ресурси, як Wikipedia, бази даних рефератів та письмових робіт (Studopedia.org та подібні) є неприпустимим. Рекомендовані бази даних для пошуку джерел:

Електронні ресурси Національної бібліотеки ім. Вернадського: http://www.nbuv.gov.ua

Цифрова повнотекстова база даних англомовної наукової періодики JSTOR: https://www.jstor.org/

 

Використання комп’ютерів/телефонів на занятті

Використання мобільних телефонів, планшетів та інших гаджетів під час практичних занять дозволяється виключно у навчальних цілях (для уточнення певних даних, перевірки правопису, отримання довідкової інформації тощо). Будь ласка, не забувайте активувати режим «без звуку» до початку заняття.

Під час виконання заходів контролю (термінологічних диктантів, контрольних робіт, іспитів) використання гаджетів заборонено. У разі порушення цієї заборони роботу буде анульовано без права перескладання.

 

Комунікація

Базовою платформою для комунікації викладача зі студентами є Moodle.

Важливі повідомлення загального характеру – зокрема, оголошення про терміни подання контрольних робіт, коди доступу до сесій у Zoom, Cisco Webex та ін. – регулярно розміщуються викладачем на форумі курсу. Для персональних запитів використовується сервіс приватних повідомлень. Відповіді на запити студентів подаються викладачем впродовж трьох робочих днів. Для оперативного отримання повідомлень про оцінки та нову інформацію, розміщену на сторінці курсу у Moodle, будь ласка, переконайтеся, що адреса електронної пошти, зазначена у вашому профайлі на Moodle, є актуальною, та регулярно перевіряйте папку «Спам». 

Якщо за технічних причин доступ до Moodle є неможливим, або ваше питання потребує термінового розгляду, направте електронного листа з позначкою «Важливо» на адресу: shyrokova_irina@ukr.net. У листі обов’язково вкажіть ваше прізвище та ім’я, курс та шифр академічної групи.

 


ДОДАТОК ДО СИЛАБУСУ ЗНУ – 2023-2024 рр.

 

ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 2023-2024 н. р. доступний за адресою: https://tinyurl.com/yckze4jd.

 

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ. Студенти і викладачі Запорізького національного університету несуть персональну відповідальність за дотримання принципів академічної доброчесності, затверджених Кодексом академічної доброчесності ЗНУ: https://tinyurl.com/ya6yk4ad. Декларація академічної доброчесності здобувача вищої освіти (додається в обов’язковому порядку до письмових кваліфікаційних робіт, виконаних здобувачем, та засвідчується особистим підписом): https://tinyurl.com/y6wzzlu3.

 

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Перевірка набутих студентами знань, навичок та вмінь (атестації, заліки, іспити та інші форми контролю) є невід’ємною складовою системи забезпечення якості освіти і проводиться відповідно до Положення про організацію та методику проведення поточного та підсумкового семестрового контролю навчання студентів ЗНУ: https://tinyurl.com/y9tve4lk.

 

ПОВТОРНЕ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН, ВІДРАХУВАННЯ. Наявність академічної заборгованості до 6 навчальних дисциплін (в тому числі проходження практики чи виконання курсової роботи) за результатами однієї екзаменаційної сесії є підставою для надання студенту права на повторне вивчення зазначених навчальних дисциплін. Порядок повторного вивчення визначається Положенням про порядок повторного вивчення навчальних дисциплін та повторного навчання у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9pkmmp5. Підстави та процедури відрахування студентів, у тому числі за невиконання навчального плану, регламентуються Положенням про порядок переведення, відрахування та поновлення студентів у ЗНУ: https://tinyurl.com/ycds57la.

 

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА. Порядок зарахування результатів навчання, підтверджених сертифікатами, свідоцтвами, іншими документами, здобутими поза основним місцем навчання, регулюється Положенням про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті: https://tinyurl.com/y8gbt4xs.

 

ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ. Порядок і процедури врегулювання конфліктів, пов’язаних із корупційними діями, зіткненням інтересів, різними формами дискримінації, сексуальними домаганнями, міжособистісними стосунками та іншими ситуаціями, що можуть виникнути під час навчання, регламентуються Положенням про порядок і процедури вирішення конфліктних ситуацій у ЗНУ: https://tinyurl.com/57wha734. Конфліктні ситуації, що виникають у сфері стипендіального забезпечення здобувачів вищої освіти, вирішуються стипендіальними комісіями факультетів, коледжів та університету в межах їх повноважень, відповідно до: Положення про порядок призначення і виплати академічних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/yd6bq6p9; Положення про призначення та виплату соціальних стипендій у ЗНУ: https://tinyurl.com/y9r5dpwh

 

ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА. Телефон довіри практичного психолога Марті Ірини Вадимівни (061)228-15-84, (099)253-78-73 (щоденно з 9 до 21). 

 

УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ Запорізького національного університету: Борисов Костянтин Борисович

Електронна адресаuv@znu.edu.ua Гаряча лінія: Тел. (061) 228-75-50

 

РІВНІ МОЖЛИВОСТІ ТА ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Центральні входи усіх навчальних корпусів ЗНУ обладнані пандусами для забезпечення доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Допомога для здійснення входу у разі потреби надається черговими охоронцями навчальних корпусів. Якщо вам потрібна спеціалізована допомога, будь-ласка, зателефонуйте (061) 228-75-11 (начальник охорони).  Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у ЗНУ: https://tinyurl.com/ydhcsagx

 

РЕСУРСИ ДЛЯ НАВЧАННЯ. Наукова бібліотека: http://library.znu.edu.ua. Графік роботи абонементів: понеділок – п`ятниця з 08.00 до 16.00; вихідні дні: субота і неділя.

 

ЕЛЕКТРОННЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАННЯ (MOODLE): https://moodle.znu.edu.ua

Якщо забули пароль/логін, направте листа з темою «Забув пароль/логін» за адресою: moodle.znu@znu.edu.ua.

У листі вкажіть: прізвище, ім'я, по-батькові українською мовою; шифр групи; електронну адресу.

Якщо ви вказували електронну адресу в профілі системи Moodle ЗНУ, то використовуйте посилання для відновлення паролю https://moodle.znu.edu.ua/mod/page/view.php?id=133015.

 

Центр інтенсивного вивчення іноземних мов: http://sites.znu.edu.ua/child-advance/

Центр німецької мови, партнер Гете-інституту: https://www.znu.edu.ua/ukr/edu/ocznu/nim

Школа Конфуція (вивчення китайської мови): http://sites.znu.edu.ua/confucius

 

 


Modifié le: Monday 9 October 2023, 11:18