Система накопичення балів


КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ

 Поточні контрольні заходи:

 Критерії оцінювання теоретичного завдання:

 5 балів – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, вміння орієнтуватись в організації соціального обслуговування на підприємстві;

4-3 бала – поверховий виклад матеріалу; оперування теоретичними джерелами в галузі організації соціальної допомоги та профспілкової діяльності на виробництві;

2-1 бал – змістовне доповнення.


Критерії оцінювання практичного завдання:

5 балів – відповідь показує належне володіння практичним методом дослідження, матеріал подається аргументовано, демонструється детальна обізнаності у напрямках соціальної роботи на підприємстві;

4-3 бала – авторська позиція заявлена, але повністю не розкрита, викладення матеріалу засноване на знанні основних джерел з організації соціальної роботи на підприємстві, але без логічного та послідовного викладення;

2-1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел з соціальної роботи.

Підсумкові контрольні заходи:

Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу з метою оцінювання результатів засвоєння студентами навчальної дисципліни на завершальному етапі. Підсумковий контроль відбувається у формі комплексного заліку, який складається з: 1) розгорнутої усної відповіді на 2 теоретичних питання; 2) виконання практичного завдання. Приклади практичних завдань: а) намалюйте організаційну структуру соціальної служби на підприємстві; в) опишіть профілактичні заходи для оздоровлення трудового колективу. За результатами заліку здобувач вищої освіти може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами відповіді на питання, 20 балів – за індивідуальне завдання «Первинна профспілкова організація». У цілому, студент може отримати 100 балів.

Критерії оцінювання відповіді на питання:

20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності щодо розвитку соціальної роботи на підприємстві;

17-15 балів – повна змістовна відповідь на два завдання, в одному завданні є помилки в розумінні становлення соціального обслуговування у виробничих умовах;

11-14 балів – неповні відповіді на всі питання, вільна орієнтація в функціонуванні соціальної служби на підприємстві, помилки в розумінні напрямків її функціонування;

10-13 балів – неповні відповіді на два питання білету, обмежена орієнтація в галузевій соціальній роботі, помилки в розумінні моделей її впровадження;

6-9 балів – часткові відповіді на питання білету, висвітлення базових понять соціального обслуговування;

1 - 5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять.

 Критерії оцінювання індивідуального завдання:

 20-18 балів – підготовлена робота демонструє високий рівень володіння нормативно-законодавчою базою щодо організації профспілкової діяльності, а також відображає цілісне бачення управління соціальними процесами в організації;

17-15 балів – підготовлена робота демонструє високий рівень розуміння профспілкової діяльності на підприємстві, а також достатню глибину аналізу її впливу на функціонування трудового колективу;

11-14 балів – підготовлена робота демонструє середній рівень розуміння профспілкової діяльності на підприємстві, логічна послідовність створення первинної профспілкової організації  деколи порушується;

10-13 балів – підготовлена робота неповно розкриває сутність та зміст профспілкової діяльності на підприємстві, логічна послідовність викладу матеріалу деколи порушується;

6-9 балів – підготовлена робота носить незавершений характер, окремі елементи реєстраційного та функціонального процесу описуються ізольовано та фрагментарно, логічна послідовність викладу матеріалу є нечіткою;

1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер, відтворюються окремі аспекти профспілкової діяльності на підприємстві.

Zuletzt geändert: Wednesday, 2. September 2020, 22:27