Система накопичення балів
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ Поточні контрольні заходи: Критерії оцінювання
теоретичного завдання: 5 балів – чітка повна змістовна відповідь на
питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість
відповіді, вміння орієнтуватись в організації соціального обслуговування на
підприємстві; 4-3 бала – поверховий виклад матеріалу; оперування
теоретичними джерелами в галузі організації соціальної допомоги та
профспілкової діяльності на виробництві; 2-1 бал – змістовне доповнення. Критерії оцінювання
практичного завдання: 5 балів – відповідь показує належне володіння
практичним методом дослідження, матеріал подається аргументовано, демонструється
детальна обізнаності у напрямках соціальної роботи на підприємстві; 4-3 бала – авторська позиція заявлена, але повністю
не розкрита, викладення матеріалу засноване на знанні основних джерел з
організації соціальної роботи на підприємстві, але без логічного та
послідовного викладення; 2-1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке
знання теоретичних джерел з соціальної роботи. Підсумкові контрольні заходи: Підсумковий контроль проводиться по закінченні
вивчення курсу з метою оцінювання результатів засвоєння студентами навчальної
дисципліни на завершальному етапі. Підсумковий контроль відбувається у формі
комплексного заліку, який складається з: 1) розгорнутої усної відповіді на 2
теоретичних питання; 2) виконання практичного завдання. Приклади практичних
завдань: а) намалюйте організаційну структуру соціальної служби на
підприємстві; в) опишіть профілактичні заходи для оздоровлення трудового
колективу. За
результатами заліку здобувач вищої освіти може отримати 40 балів. З них 20
балів – за результатами відповіді на питання, 20 балів – за індивідуальне
завдання «Первинна профспілкова організація». У цілому, студент може отримати
100 балів. Критерії оцінювання відповіді на питання: 20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі
запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами,
аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності щодо
розвитку соціальної роботи на підприємстві; 17-15 балів – повна змістовна відповідь на два
завдання, в одному завданні є помилки в розумінні становлення соціального
обслуговування у виробничих умовах; 11-14 балів – неповні відповіді на всі питання,
вільна орієнтація в функціонуванні соціальної служби на підприємстві, помилки в
розумінні напрямків її функціонування; 10-13 балів – неповні відповіді на два питання
білету, обмежена орієнтація в галузевій соціальній роботі, помилки в розумінні
моделей її впровадження; 6-9 балів – часткові відповіді на питання білету,
висвітлення базових понять соціального обслуговування; 1 - 5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі
питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять. Критерії оцінювання
індивідуального завдання: 20-18 балів – підготовлена
робота демонструє високий рівень володіння нормативно-законодавчою базою щодо
організації профспілкової діяльності, а також відображає цілісне бачення
управління соціальними процесами в організації; 17-15 балів – підготовлена
робота демонструє високий рівень розуміння профспілкової діяльності на
підприємстві, а також достатню глибину аналізу її впливу на функціонування
трудового колективу; 11-14 балів – підготовлена
робота демонструє середній рівень розуміння профспілкової діяльності на
підприємстві, логічна послідовність створення первинної профспілкової
організації деколи порушується; 10-13 балів – підготовлена
робота неповно розкриває сутність та зміст профспілкової діяльності на
підприємстві, логічна послідовність викладу матеріалу деколи порушується; 6-9 балів – підготовлена
робота носить незавершений характер, окремі елементи реєстраційного та
функціонального процесу описуються ізольовано та фрагментарно, логічна
послідовність викладу матеріалу є нечіткою; 1-5 балів – підготовлений
матеріал має фрагментарний характер, відтворюються окремі аспекти профспілкової
діяльності на підприємстві.