Практичне заняття 6, 7 Особливості організації рухливих ігор у різних вікових групах ЗДО


Тема практичного заняття:

Особливості організації рухливих ігор

 у різних вікових групах дошкільного навчального закладу

1.     Спостереження з подальшим аналізом проведення рухливої гри.

Студент повинен заповнити діагностичні таблиці.

Таблиця 8

Діагностична таблиця рівня сформованості ігрової діяльності

в рухливих іграх у дітей молодшого дошкільного віку

 

Дата обстеження

Прізвище, ім’я дитини

Розвиток гри як діяльності

Уміння самостійно організувати гру з руховими іграшками (каталка, м’яч)

Формування взаємовідносин

Розвиток творчості

Примітки

Вміння дотримуватися елементарних правил, погоджувати рухи з текстом

Вміння виконувати рухи в грі

Вміння орієнтуватися в просторі

Вміння використовувати фізкультурне обладнання в грі

Бажання брати участь у сумісних іграх

Поява позитивних емоцій

Вміння передавати образ відповідно до сюжету гри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 9

Діагностична таблиця рівня сформованості ігрової діяльності

в рухливих іграх у дітей середнього дошкільного віку

 

Дата обстеження

Прізвище, ім’я дитини

Розвиток гри як діяльності

Формування взаємовідносин

Розвиток творчості

Примітки

Вміння свідомо і самостійно виконувати правила, бути організованим 

Прояв рухової активності і фізичних якостей

Вміння бути уважним, орієнтуватися в просторі

Вміння правильно користуватися інвентарем і атрибутами

Вміння проявляти  дружнє відношення

Вміння організовувати знайому гру з невеликою групою однолітків

Виконання

Прояв ініціативи

Ведуча роль

Масова роль

При розподілі ролей

В рухах

В поведінці

В створенні і використанні умов

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Таблиця 10

Діагностична таблиця рівня сформованості ігрової діяльності

в рухливих іграх у дітей  старшого дошкільного віку

 

 

Дата обстеження

Прізвище, ім’я дитини

Розвиток гри як діяльності

Формування взаємовідносин

Розвиток творчості

Примітки

Інтерес і бажання брати участь у грі з елементами спорту, рухливих ігор

Вмі6ння виконувати рухи в іграх правильно, швидко, спритно, гарно

Вміння орієнтуватися в просторі, колективі

Вміння самостійно організовувати знайомі рухові ігри

Вміння доводити гру до кінця

Звичка грати спільно

Вміння свідомо і самостійно виконувати правила, бути організованим

Прояв морально-вольових якостей

Прояв ініціативи

Вміння проявляти витримку, обмежувати свої бажання

Вміння настирливо долати перешкоди

Вміння виконувати встановлені норми поведінки (проявляти чесність, ввічливість, справедливість)

Вміння наслідувати гарний приклад

Вміння радіти успіхам і співпереживати невдачам товаришів

При розподілі ролей

В рухах

В рольовій поведінці

В створенні і використанні умов

В вигадуванні варіантів знайомих ігор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 11

Діагностична таблиця рівня сформованості ігрової діяльності

в рухливих іграх у дітей підготовчої групи

 

Дата обстеження

Прізвище, ім’я дитини

Розвиток гри як діяльності

Формування взаємовідносин

Розвиток творчості

Примітки

Інтерес до спортивних ігор (бадмінтон, городки, футбол, хокей, баскетбол, настільний теніс)

Вміння самостійно об’єднуватися для сумісної гри

Потреба самостійно організовувати рухові ігри

Прояв рухової емоційної активності в народних і спортивних іграх

Вміння добиватися позитивного результату

Рівень рухів у грі

Рівень розвитку фізичних якостей (координація, спритність. Швидкість, витривалість)

Вміння об’єктивно оцінювати свої дії і дії товариша

Вміння проявляти дружнє відношення

Прояв морально-вольових якостей

Прояв ініціативи

Вміння проявляти витримку

Вміння настирливо долати перешкоди

Вміння свідомо виконувати правила

Вміння виконувати встановлені норми поведінки

Вміння наслідувати гарний приклад

Вміння радіти вдачам і співпереживати невдачам товаришів

При розподілі ролей

В русі

В поведінці

В вигадуванні варіантів і ускладнень

В рухах, в обставинах, що змінюються

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2. Для визначення фізичного навантаження дітей в рухливих іграх треба заповнити таблицю-схему.

Таблиця 12

Визначення фізичного навантаження дітей у рухливих іграх

 

Вікова група

Повторність гри

Тривалість бігу по прямій

Загальна тривалість гри в хвилинах

 

 

 

 

 

Контрольні запитання

1. Чим відрізняється гра від ігрового завдання?

2. Які поділяються ігри за руховим змістом?

3. Якому етапу навчання відповідає гра як вид фізичних вправ?

4. Чим відрізняється методика проведення рухових ігор дітей молодшого й старшого дошкільного віку?


Zuletzt geändert: Friday, 8. October 2021, 11:29