Практичне заняття 16, 17 Особливості організації корекційно-оздоровчої роботи в ЗДО

Особливості застосування різних видів  самомасажу

 у роботі з дітьми молодшого, середнього і старшого

дошкільного віку.

План

1. Ознайомлення з умовами, створеними в дошкільному навчальному закладі для зміцнення і збереження здоров'я дітей.

2. Вивчення  аналізу  захворюваності дітей.

3. Спостереження за проведенням самомасажу кистей рук, вух і стоп дітьми різного віку. Визначення ролі педагога під час виконання дітьми молодшого, середнього і старшого дошкільного віку різних видів масажу.

4. Керівництво студентами  проведенням різних видів самомасажу кистей рук, вух, стоп ніг дітьми різних вікових груп.

5. Підбиття підсумків.

Список використаних джерел

1. Захаревич Е.В. Школа нескучного здоровья. - СПб.: ИД «Весь», 2003. - 144 с.

2. Кудрявцев В.Т., Егоров Б.Б. Развивающая педагогика оздоровления (дошкольный возраст). - М.: Линка - Пресс, 2000. - С. 177 - 188.

3. Любина Г., Желонкина О. Рука развивает мозг // Ребёнок в детском саду. - 2003. - №5. - С.33 - 34.

4. Мартынов С.М. Нетрадиционные методы реабилитации часто болеющих детей. - М.: ВЛАДОС, 2002. - 224 с.

5. Соловьева Н. Об использовании дыхательных упражнений и точечного массажа в работе с дошкольниками // Дошкольное воспитание. - 1995. - №4. - С.28 - 33.

Контрольні запитання

1. Який механізм впливу  самомасажу на дитячий організм?

2. У чому полягає оздоровча цінність чистки зубів і масажу ясен?

3. На які зони відбувається вплив під час точкового масажу А.О. Уманської?

4. Які прийоми масажу є пріоритетними під час масажу вух, стоп ніг?

5. У чому різниця між ранковим і денним комплексами масажу кистей рук?

Última modificación: Friday, 8 de October de 2021, 11:30