Тема 3. Візуальні комунікації у теоріях масових комунікацій

План:

Методологія аналізу і дослідження візуальної комунікації. Ефекти масової комунікації. Структурно-функціональний підхід до аналізу візуальних комунікацій. Інформація як центральний об’єкт у візуальних комунікаціях. Специфіка візуальних медіа у теоретичних поглядах М. Маклуена. Розширення відчуття в теорії медіа М. Маклуена. Візуальні комунікації у комунікаційному маркетингу Г. Почепцова. Місце візуальних комунікацій у соціальних комунікаціях. Візуальні комунікації у концепції масових комунікацій Дж. Гербнера. Вербальна і візуальна комунікації в теорії Н. Лумана. Культурологічні концепції візуальних комунікацій: постструктуралістський, семіотичний, постмодерністський підходи. Візуальні комунікації в елітарній і масовій культурі (концепції Франкфуртської школи). Масові комунікації в концепції П. Бурдьє. Візуальні медіа як посередники у суспільстві в теорії Д. Мак-Квейла. Візуальні комунікації в елітарній і масовій культурі в концепціях теоретиків Бірмінгемської школи

Modifié le: Sunday 1 September 2024, 23:43