Оцінювання
РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ВИДАМИ РОБОТИ ТА ФОРМАМИ КОНТРОЛЮ
І змістовий модуль включає в себе 6 лекцій, 6 практичних занять. Присутність на лекції оцінюється в 1 бал за одне заняття відповідно. Підготовка до практичних занять та опанування практичними навичками оцінюється 5,7 балами. Усього за перший півсеместр студент повинен набрати 40 балів.
ІІ змістовий модуль включає в себе 6 лекцій, 8 практичних занять. Присутність на лекції оцінюється в 1 бал за одне заняття відповідно. Підготовка до практичних занять та опанування практичними навичками оцінюється 4,2 балами. Усього за другий півсеместр студент повинен набрати 40 балів.
Шкала оцінювання
Поточний контроль знань |
залік |
Сума |
||
Модульна атестація |
Модульна атестація |
20 |
100 |
|
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
|
||
40 |
40 |
|
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
зараховано |
C |
75 – 84 (добре) |
|
D |
70 – 74 (задовільно) |
зараховано |
E |
60 – 69 (достатньо) |
|
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
«5» (90 – 100) – студент демонструє глибокі знання основних понять і категорій української антропонімної системи, чітке розуміння шляхів її поповнення. Виявляє ґрунтовну обізнаність з етимолого-семантичною еволюцією певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Може проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, укласти іменник власного родоводу. Володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.
«4» (85 – 89 / 75 – 84) – студент демонструє знання основних понять і категорій української антропонімної системи, певне розуміння шляхів її поповнення. Виявляє обізнаність з етимолого-семантичною еволюцією певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Може частково проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, укласти іменник власного родоводу. Володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.
«3» (70 – 74 / 60 – 69) – студент виявляє лише часткове, непослідовне знання основного кола понять і категорій української антропонімної системи, неглибоке розуміння шляхів її поповнення. Виявляє поверхневу обізнаність з етимолого-семантичною еволюцією певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Може частково проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, укласти іменник власного родоводу. Недосконало володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.
«2» (35 – 59 / 1 – 34) – студент демонструє нечітке, часткове, непослідовне знання основного кола понять і категорій української антропонімної системи, не може витлумачити шляхи її поповнення. Виявляє дуже слабку обізнаність з етимолого-семантичною еволюцією певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Не може проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, з труднощами укладає іменник власного родоводу. Не володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.