Оцінювання

РОЗПОДІЛ БАЛІВ ЗА ВИДАМИ РОБОТИ ТА ФОРМАМИ КОНТРОЛЮ

І змістовий модуль включає в себе  6 лекцій, 6 практичних занять. Присутність на лекції оцінюється в 1 бал за одне заняття відповідно. Підготовка до практичних занять  та  опанування  практичними  навичками  оцінюється  5,7  балами.  Усього  за  перший півсеместр студент повинен набрати 40 балів.

ІІ  змістовий модуль  включає  в  себе   6  лекцій,  8  практичних  занять. Присутність  на  лекції  оцінюється  в  1  бал  за  одне  заняття  відповідно.  Підготовка  до практичних занять та опанування практичними навичками оцінюється 4,2 балами. Усього за другий півсеместр студент повинен набрати 40 балів.

Шкала оцінювання

Поточний контроль знань

залік

Сума

Модульна атестація

Модульна атестація

20

100

 

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

 

40

40

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
      За шкалою

   університету

За національною шкалою

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

зараховано

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

зараховано

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

«5»  (90  –  100)  –  студент  демонструє  глибокі  знання  основних понять і  категорій української антропонімної системи, чітке розуміння  шляхів її поповнення. Виявляє ґрунтовну  обізнаність  з етимолого-семантичною еволюцією  певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Може проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, укласти іменник власного родоводу. Володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.

 «4»  (85  –  89  /  75  –  84)  –  студент  демонструє  знання  основних понять і  категорій української антропонімної системи, певне розуміння  шляхів її поповнення. Виявляє обізнаність  з етимолого-семантичною еволюцією  певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Може частково проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, укласти іменник власного родоводу. Володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.

 

«3»  (70  –  74  /  60  –  69)  –  студент  виявляє  лише  часткове,  непослідовне  знання основного  кола  понять і  категорій української антропонімної системи, неглибоке  розуміння  шляхів її поповнення. Виявляє поверхневу обізнаність  з етимолого-семантичною еволюцією  певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Може частково проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, укласти іменник власного родоводу. Недосконало володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.

«2»  (35  –  59  /  1  –  34)  –  студент  демонструє  нечітке,  часткове,  непослідовне  знання основного  кола понять і  категорій української антропонімної системи, не може витлумачити  шляхи  її поповнення. Виявляє дуже слабку обізнаність  з етимолого-семантичною еволюцією  певної антрополексеми, яка входить до антропосистеми української мови. Не може  проаналізувати автохтонні імена того чи того регіону України, з труднощами укладає  іменник власного родоводу. Не володіє навичками аналізу антропонімних формул у діахронії та синхронії.

 


Последнее изменение: Friday, 2 December 2016, 10:41