Критерії оцінювання


Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).

Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких: 30 - за теоретичні знання (доповіді на семінарських заняттях, самостійна позаудиторна робота) та 30 - за практичні вміння (розв’язання практичних ситуацій, виконання практико-орієнтованих завдань, участь у ділових іграх).

Допуск до підсумкового контролю складає 35 балів

Поточне тестування та самостійна робота

Залік

Сума

 

40

100

Розділ 1

Розділ 2

 

 

30

30

 

 

 

з/п

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Індивідуальна робота на семінарських заняттях

3

        5

15

2

Групова робота (рольові ігри, вирішення проблемних ситуацій)

2

10

20

3

Індивідуальна самостійна позааудиторна робота (творчі завдання, презентації). 

5

5

25

Підсумковий контроль - залік

 

4

Індивідуальне навчальне завдання

 

1

20

20

Підсумкове тестування  за результатами вивчення курсу

20

20

Усього:

11

 

100

 

Критерії оцінювання роботи на семінарських заняттях:

Оцінка «відмінно»:

-        знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;

-        послідовне, логічне, обґрунтоване, безпомилкове викладання матеріалу;

-        самостійне, впевнене і правильне застосування знань при вирішенні практичних задач;

-        вміле й вірне формулювання висновків та узагальнень.

Оцінка  «добре»

-        знання і розуміння всього програмного матеріалу в цілому;

-        послідовне, логічне, обґрунтоване викладення матеріалу;

-        правильне і без особливих труднощів застосування знань при вирішенні практичних завдань;

-        допущення окремих несуттєвих помилок під час відповіді.

Оцінка  «задовільно» 

-        механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу;

-        спрощення викладання матеріалу та відсутність ґрунтовних навичок пояснення базових положень;

-        нечітке та непослідовне застосування знань під час вирішення практичних завдань;

-        допущення окремих суттєвих помилок під час відповіді,

Оцінка «незадовільно»

-        поверхове знання і розуміння основного матеріалу;

-        непослідовне викладання матеріалу з допущенням багатьох істотних помилок;

-        невміння робити висновки та узагальнення;

-        невміння застосувати знання під час вирішення практичних завдань та відсутність навичок тлумачення  базових психологічних понять і категорій.


Zuletzt geändert: Wednesday, 15. February 2017, 13:02