Критерії оцінювання
Накопичення балів студентами відбувається у період вивчення дисципліни на підставі проведення викладачем двох основних видів контролю: поточного (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу в обсязі певної теми чи окремого розділу) та підсумкового (перевірка рівня засвоєння студентами навчального матеріалу по завершенню курсу).
Максимальна кількість балів за результатами поточного контролю складає 60 балів, з яких: 30 - за теоретичні знання (доповіді на семінарських заняттях, самостійна позаудиторна робота) та 30 - за практичні вміння (розв’язання практичних ситуацій, виконання практико-орієнтованих завдань, участь у ділових іграх).
Допуск до підсумкового контролю складає 35 балів
Поточне тестування та самостійна робота |
Залік |
Сума |
|
||
40 |
100 |
||||
Розділ 1 |
Розділ 2 |
|
|
||
30 |
30 |
|
|
№ з/п |
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
1 |
Індивідуальна робота на семінарських заняттях |
3 |
5 |
15 |
2 |
Групова робота (рольові ігри, вирішення проблемних ситуацій) |
2 |
10 |
20 |
3 |
Індивідуальна самостійна позааудиторна робота (творчі завдання, презентації). |
5 |
5 |
25 |
Підсумковий контроль - залік |
||||
4 |
Індивідуальне навчальне завдання |
1 |
20 |
20 |
Підсумкове тестування за результатами вивчення курсу |
20 |
20 |
||
Усього: |
11 |
|
100 |
Критерії оцінювання роботи на семінарських заняттях:
Оцінка «відмінно»:
- знання і розуміння всього програмного матеріалу в повному обсязі;
- послідовне, логічне, обґрунтоване, безпомилкове викладання матеріалу;
- самостійне, впевнене і правильне застосування знань при вирішенні практичних задач;
- вміле й вірне формулювання висновків та узагальнень.
Оцінка «добре»
- знання і розуміння всього програмного матеріалу в цілому;
- послідовне, логічне, обґрунтоване викладення матеріалу;
- правильне і без особливих труднощів застосування знань при вирішенні практичних завдань;
- допущення окремих несуттєвих помилок під час відповіді.
Оцінка «задовільно»
- механічне, фрагментарне засвоєння матеріалу;
- спрощення викладання матеріалу та відсутність ґрунтовних навичок пояснення базових положень;
- нечітке та непослідовне застосування знань під час вирішення практичних завдань;
- допущення окремих суттєвих помилок під час відповіді,
Оцінка «незадовільно»
- поверхове знання і розуміння основного матеріалу;
- непослідовне викладання матеріалу з допущенням багатьох істотних помилок;
- невміння робити висновки та узагальнення;
- невміння застосувати знання під час вирішення практичних завдань та відсутність навичок тлумачення базових психологічних понять і категорій.