Критерії та порядок оцінювання

Критерії оцінювання діяльності студентів

у період клінічної практики

 

Тривалість «Клінічної практики з фізичної терапії» в магістрів спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» освітньої програми «Фізична терапія» складає шість календарних тижнів. За результатами роботи на кожному тижні студент може отримати максимум 10 балів.

Поточні контрольні заходи:

• відпрацювання визначеного програмою практики обсягу годин – максимум 5 балів на тиждень;

• виконання поточних індивідуальних завдань керівників практики (наявність конспектів, методичних матеріалів з фізичної терапії, реабілітаційних програм) – максимум 3 бали на тиждень;

• якісне оформлення документації з фізичної терапії, звітної документації тощо – максимум 2 бали на тиждень.

Загалом за результатами підсумкового контролю студент може отримати 60 балів.

 Умовою допуску студента до підсумкового заліку є виконання програми практики, наявність достатніх балів з поточного контролю, надання звітної документації.

Підсумкові контрольні заходи:

• захист реабілітаційних програм для пацієнтів з травмами та захворюваннями нервової системи – максимум 20 балів;

• складання диференційованого заліку з виробничої клінічної практики – максимум 20 балів.

Оцінка діяльності студентів у період клінічної практики здійснюється за інтегральною шкалою оцінок, яка встановлює взаємозв'язки між рейтинговими показниками і шкалами оцінок (таблиця).

За виконання розділів програми клінічної практики студент отримує такі бали:

Оцінка 90-100 / відмінно виставляється за:

• Студент виконав увесь обсяг роботи за програмою практики; усі види робіт проведені на високому науково-методичному рівні; раціонально застосовував різні методи реабілітаційної роботи, прийоми організації й активізації осіб, що підлягали реабілітації, підтримувалась належна дисципліна; виявляв інтерес до проведення занять з фізичної терапії як асистент фізичного терапевта, та взагалі до процесу надання реабілітаційних послуг; на певному професійному рівні проводилась реабілітаційна робота в пацієнтів/клієнтів різних нозологічних груп, практикант демонстрував творче і якісне виконання всіх завдань, запропонованих керівником практики.

• Володіння організаторськими здібностями, широтою кругозору й ерудицією, професійною етикою тощо.

• Подання звітної документації в зазначений термін, документація виконана в точній відповідності з усіма вимогами до її змісту та оформлення. 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Диференційований залік

 

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

 

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

 

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

Оцінка 75-89 / добре виставляється якщо:

• Студент виконав увесь обсяг робіт з програми практики; усі види робіт проведені на достатньому науково-методичному рівні; застосовувалися різні методи реабілітації, прийоми організації й активізації контингенту, що потребував застосування реабілітаційних заходів;  підтримувалась  належна дисципліна;  виявлявся інтерес до проведення занять з фізичної терапії в якості асистента фізичного терапевта; на достатньому рівні проводилися самостійні заняття з різних форм реабілітаційної закладу охорони здоров’я, але недостатньо ефективно використовувались окремі методичні прийоми активізації, допускалися помилки при побудові, проведенні й аналізі занять з фізичної терапії.

• Студент проявив меншу самостійність і творчість в підготовці та проведенні різних форм реабілітаційної роботи.

• Правильне і якісне виконання більшості завдань (за винятком одного-двох, у яких допущені помилки, недоліки).

• Допуск незначних помилок у визначенні завдань фізичної терапії в осіб з різними формами порушень нервової системи.

• Надання звітної документації в зазначений термін і відповідно до основних вимог.

Оцінка 60-74 / задовільно виставляється за:

• Усі види робіт практики проведені на недостатньому науково-методичному рівні, застосовувалися  одноманітні  методи  навчання,  прийоми  організації  й активізації контингенту, що потребував застосування реабілітаційних заходів; не підтримувалась належна дисципліна; виявляв слабкий інтерес до проведення занять з фізичної терапії в якості асистента фізичного терапевта, і взагалі до професії; допускалися помилки в організації та проведенні занять з різних форм реабілітаційної роботи у режимі конкретного закладу охорони здоров’я, недостатньо ефективно використовувались окремі методичні прийоми активізації, припускалися помилки при побудові, проведенні й аналізі занять з фізичної терапії.

• Виконання тільки деяких завдань з виробничої (клінічної) практики.

• Відсутність ініціативи, прагнення використати додаткові методичні матеріали.

• Надання звітної документації, що не повністю відповідає вимогам за змістом й оформленням.

Оцінка 0-59 / незадовільно виставляється за:

• Студентом  були  допущені  серйозні  помилки  під  час  організації та проведення занять з фізичної терапії, інших форм реабілітаційної роботи у режимі конкретного закладу охорони здоров’я; виявлено незнання основних методичних прийомів побудови реабілітаційного процесу; не забезпечувалась належна дисципліна на заняттях; спостерігалась відсутність інтересу до проведення занять з фізичної терапії і взагалі до професії; студент показав слабке володіння професійною етикою, навичками спілкування та некритично ставився до своєї роботи.

• Відсутність знань при побудові, проведенні й аналізі занять із застосуванням засобів фізичної терапії.

• Відсутність готовності до проведення реабілітаційної роботи.

• Відсутність необхідних здатностей до організації реабілітаційного процесу, підтримки робочої атмосфери, дисципліни на заняттях, встановлення контакту з особами, що потребують застосування реабілітаційних заходів.    

• Невміння застосовувати знання для рішення практичних завдань.

• Недостатньо високий рівень загальної й педагогічної культури, відсутність уміння аналізувати роботу практиканта-однокурсника й свою власну.

• Пропуск практики без поважних причин.

• Недбале виконання завдань (грубі помилки в зборі емпіричних даних й їхній обробці та застосуванні у практичній діяльності).

• Надання звітної документації, що не відповідає вимогам за змістом й оформленням.

Студенти-практиканти несуть повну відповідальність за виконання робочої програми виробничої клінічної практики. Студент, який не виконав у повному обсязі робочу програму практики або отримав негативну залікову оцінку з практики, відраховується з університету за поданням декана факультету. У разі невиконання повного обсягу програми практики за поважної причини студенту за поданням його заяви на ім’я ректора університету з доданням відповідних документів практика може бути подовжена на відповідний строк без відриву від навчальних занять в університеті.