Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

            • archive

            • Міжнародна класифікація функціонування

            • Курсова робота з фаху

            • ЄДКІ - Фізична терапія, ерготерапія (бакалаври)

            • Курортологія (курс за вибором)

            • Фізична терапія при травмах спинного мозку

            • Адаптивна гімнастика (курс за вибором)

            • Адаптивна реабілітація при психічних порушеннях

            • Адаптивна фізична реабілітація (курс за вибором)

            • Мануальні методи у фізичній терапії

            • Адаптивна фізична рекреація

            • Адаптивний спорт копіювання 1

            • Ерготерапія в геріатрії

              • Інформація

                • FichierРобоча програма

                • FichierКритерії та порядок оцінювання

                • FichierГрафік проходження практики

                • FichierМетодичні рекомендації

                • FichierПрезентація - Результати підготовки фізичного тера...

                • ForumОбъявления

              • 1 тиждень практики (31.10.2022-05.11.2022)

              • 2 тиждень практики 07.11.2022 – 12.11.2022

              • 3 тиждень практики 14.11.2022 – 19.11.2022

              • Topic 4

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Ерготерапія в геріатрії

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра терапії та реабілітації
  6. Ерготерапія в геріатрії
  7. Інформація
  8. Критерії та порядок оцінювання

Критерії та порядок оцінювання

Conditions d’achèvement

Критерії оцінювання діяльності студентів

у період клінічної практики

 

Тривалість «Клінічної практики з фізичної терапії» в магістрів спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» освітньої програми «Фізична терапія» складає шість календарних тижнів. За результатами роботи на кожному тижні студент може отримати максимум 10 балів.

Поточні контрольні заходи:

• відпрацювання визначеного програмою практики обсягу годин – максимум 5 балів на тиждень;

• виконання поточних індивідуальних завдань керівників практики (наявність конспектів, методичних матеріалів з фізичної терапії, реабілітаційних програм) – максимум 3 бали на тиждень;

• якісне оформлення документації з фізичної терапії, звітної документації тощо – максимум 2 бали на тиждень.

Загалом за результатами підсумкового контролю студент може отримати 60 балів.

 Умовою допуску студента до підсумкового заліку є виконання програми практики, наявність достатніх балів з поточного контролю, надання звітної документації.

Підсумкові контрольні заходи:

• захист реабілітаційних програм для пацієнтів з травмами та захворюваннями нервової системи – максимум 20 балів;

• складання диференційованого заліку з виробничої клінічної практики – максимум 20 балів.

Оцінка діяльності студентів у період клінічної практики здійснюється за інтегральною шкалою оцінок, яка встановлює взаємозв'язки між рейтинговими показниками і шкалами оцінок (таблиця).

За виконання розділів програми клінічної практики студент отримує такі бали:

Оцінка 90-100 / відмінно виставляється за:

• Студент виконав увесь обсяг роботи за програмою практики; усі види робіт проведені на високому науково-методичному рівні; раціонально застосовував різні методи реабілітаційної роботи, прийоми організації й активізації осіб, що підлягали реабілітації, підтримувалась належна дисципліна; виявляв інтерес до проведення занять з фізичної терапії як асистент фізичного терапевта, та взагалі до процесу надання реабілітаційних послуг; на певному професійному рівні проводилась реабілітаційна робота в пацієнтів/клієнтів різних нозологічних груп, практикант демонстрував творче і якісне виконання всіх завдань, запропонованих керівником практики.

• Володіння організаторськими здібностями, широтою кругозору й ерудицією, професійною етикою тощо.

• Подання звітної документації в зазначений термін, документація виконана в точній відповідності з усіма вимогами до її змісту та оформлення. 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Диференційований залік

 

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

 

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

 

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

Оцінка 75-89 / добре виставляється якщо:

• Студент виконав увесь обсяг робіт з програми практики; усі види робіт проведені на достатньому науково-методичному рівні; застосовувалися різні методи реабілітації, прийоми організації й активізації контингенту, що потребував застосування реабілітаційних заходів;  підтримувалась  належна дисципліна;  виявлявся інтерес до проведення занять з фізичної терапії в якості асистента фізичного терапевта; на достатньому рівні проводилися самостійні заняття з різних форм реабілітаційної закладу охорони здоров’я, але недостатньо ефективно використовувались окремі методичні прийоми активізації, допускалися помилки при побудові, проведенні й аналізі занять з фізичної терапії.

• Студент проявив меншу самостійність і творчість в підготовці та проведенні різних форм реабілітаційної роботи.

• Правильне і якісне виконання більшості завдань (за винятком одного-двох, у яких допущені помилки, недоліки).

• Допуск незначних помилок у визначенні завдань фізичної терапії в осіб з різними формами порушень нервової системи.

• Надання звітної документації в зазначений термін і відповідно до основних вимог.

Оцінка 60-74 / задовільно виставляється за:

• Усі види робіт практики проведені на недостатньому науково-методичному рівні, застосовувалися  одноманітні  методи  навчання,  прийоми  організації  й активізації контингенту, що потребував застосування реабілітаційних заходів; не підтримувалась належна дисципліна; виявляв слабкий інтерес до проведення занять з фізичної терапії в якості асистента фізичного терапевта, і взагалі до професії; допускалися помилки в організації та проведенні занять з різних форм реабілітаційної роботи у режимі конкретного закладу охорони здоров’я, недостатньо ефективно використовувались окремі методичні прийоми активізації, припускалися помилки при побудові, проведенні й аналізі занять з фізичної терапії.

• Виконання тільки деяких завдань з виробничої (клінічної) практики.

• Відсутність ініціативи, прагнення використати додаткові методичні матеріали.

• Надання звітної документації, що не повністю відповідає вимогам за змістом й оформленням.

Оцінка 0-59 / незадовільно виставляється за:

• Студентом  були  допущені  серйозні  помилки  під  час  організації та проведення занять з фізичної терапії, інших форм реабілітаційної роботи у режимі конкретного закладу охорони здоров’я; виявлено незнання основних методичних прийомів побудови реабілітаційного процесу; не забезпечувалась належна дисципліна на заняттях; спостерігалась відсутність інтересу до проведення занять з фізичної терапії і взагалі до професії; студент показав слабке володіння професійною етикою, навичками спілкування та некритично ставився до своєї роботи.

• Відсутність знань при побудові, проведенні й аналізі занять із застосуванням засобів фізичної терапії.

• Відсутність готовності до проведення реабілітаційної роботи.

• Відсутність необхідних здатностей до організації реабілітаційного процесу, підтримки робочої атмосфери, дисципліни на заняттях, встановлення контакту з особами, що потребують застосування реабілітаційних заходів.    

• Невміння застосовувати знання для рішення практичних завдань.

• Недостатньо високий рівень загальної й педагогічної культури, відсутність уміння аналізувати роботу практиканта-однокурсника й свою власну.

• Пропуск практики без поважних причин.

• Недбале виконання завдань (грубі помилки в зборі емпіричних даних й їхній обробці та застосуванні у практичній діяльності).

• Надання звітної документації, що не відповідає вимогам за змістом й оформленням.

Студенти-практиканти несуть повну відповідальність за виконання робочої програми виробничої клінічної практики. Студент, який не виконав у повному обсязі робочу програму практики або отримав негативну залікову оцінку з практики, відраховується з університету за поданням декана факультету. У разі невиконання повного обсягу програми практики за поважної причини студенту за поданням його заяви на ім’я ректора університету з доданням відповідних документів практика може бути подовжена на відповідний строк без відриву від навчальних занять в університеті.


Cliquer le lien Критерії оцінювання діяльності студентів у період клінічної практики.docx pour afficher le fichier.
Activité précédente
Робоча програма
Activité suivante
Графік проходження практики
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile