ЛЕКЦІЯ 1.
ТЕМА 1. ТЕОРЕТИКО МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ
1.1. Інститут торгових ярмарків і виставок: основні поняття та визначення.
1.2. Виставки в системі маркетингових комунікацій: функції та змістові аспекти.
1.3 Роль реальних та віртуальних виставок у комерційній діяльності підприємства.
1.4. Особливості міжнародної та вітчизняної класифікація виставкових заходів.
1.5. Суб'єкти виставкової діяльності.
Ключові поняття: виставка, ярмарок, виставкова діяльність,виставкові заходи, маркетингові комунікації, інструменти маркетингу, інструменти комунікації, виставкові послуги, виставковий ринок, експозиційний план, спеціалізовані виставки, галузеві виставки, міжнародні виставки, сезонні виставки, іміджеві виставки, виставковий маркетинг, виставковий менеджмент, Інтернет-виставки.