ЛЕКЦІЯ 2.

ТЕМА 2. РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

2.1.  Історія розвитку та етапи становлення виставкової діяльності.

2.2.    Роль торгово-промислової палати у функціонуванні виставкового бізнесу на регіональному та загальнодержавному рівнях.

2.3.    Проблемні аспекти та тенденції розвитку виставкового бізнесу в Україні.

2.4.  Фактори, які обумовлюють потребу у виставках в регіонах.

2.5.      Державне регулювання та нормативно-правове забезпечення у виставковому середовищі.

 Ключові поняття: виставкові павільйони, законодавча база, нормативна база, виставкова програма, інфраструктура виставкової індустрії, виставкові асоціації, аудит, статистичні дані, непрозорість та розпорошення ринку, державне регулювання, провідні експоцентри.


Клацніть ЛЕКЦІЯ 2.doc для перегляду файлу