ЛЕКЦІЯ 2.
ТЕМА 2. РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
2.1. Історія розвитку та етапи становлення виставкової діяльності.
2.2. Роль торгово-промислової палати у функціонуванні виставкового бізнесу на регіональному та загальнодержавному рівнях.
2.3. Проблемні аспекти та тенденції розвитку виставкового бізнесу в Україні.
2.4. Фактори, які обумовлюють потребу у виставках в регіонах.
2.5. Державне регулювання та нормативно-правове забезпечення у виставковому середовищі.
Ключові поняття: виставкові павільйони, законодавча база, нормативна база, виставкова програма, інфраструктура виставкової індустрії, виставкові асоціації, аудит, статистичні дані, непрозорість та розпорошення ринку, державне регулювання, провідні експоцентри.
Клацніть ЛЕКЦІЯ 2.doc для перегляду файлу