ЛЕКЦІЯ 4.
ТЕМА 5. Бізнес-планування в е-комерції
5.1.Сутність та значення бізнес-плану
5.2.Етапи бізнес-планування в е-комерції
5.3.Структура бізнес-плану комерційного Інтернет-проєкту
Основні поняття: бізнес-план, функція бізнес-плану, етапи бізнес-планування, цільова аудиторія, конкурент, Інтернет-проєкт, маржа.
ТЕМА 6. Віртуальні підприємства: сутність та види
6.1. Віртуальне підприємство: суть та значення в сучасній економіці
6.2. Особливості створення і функціонування віртуальних підприємств
6.3. Типи та форми віртуальних підприємств
6.4. Функціональні можливості віртуальних підприємств, їх переваги та недоліки
Основні поняття: віртуальне підприємство, електронний ринок, віртуальне робоче місце, віртуальний продукт, віртуальне виробництво, віртуальна фабрика, віртуальний банк, віртуальні організації.