ЛЕКЦІЯ 8.

ТЕМА 11. Електронна підтримка покупців у споживацькому  секторі

11.1.       Тренди підтримки покупців у B2C

11.2.       Правила та проблеми придбання товарів через Інтернет

11.3.       Характеристика популярних торговельних майданчиків світу

11.4.       Тенденції розвитку Інтернет-торгівлі в Україні

11.5.       Сучасні тренди е-комерції

Основні поняття: сектор В2С, Інтернет-торгівля, договір купівлі-продажу, торговельний майданчик.

                                                 ТЕМА 12. Тактичні прийоми е-комерції

12.1.       Стимулювання збуту в е-комерції

12.2.       Напрямки зв’язків з громадськістю в е-комерції

12.3.       Брендинг в е-комерції в Україні та світі

 Основні поняття: стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, довіра, брендинг, Інтернет-брендинг, сегментація.

Клацніть ЛЕКЦІЯ 8.doc для перегляду файлу