ЛЕКЦІЯ 8.
ТЕМА 11. Електронна підтримка покупців у споживацькому секторі
11.1. Тренди підтримки покупців у B2C
11.2. Правила та проблеми придбання товарів через Інтернет
11.3. Характеристика популярних торговельних майданчиків світу
11.4. Тенденції розвитку Інтернет-торгівлі в Україні
11.5. Сучасні тренди е-комерції
Основні поняття: сектор В2С, Інтернет-торгівля, договір купівлі-продажу, торговельний майданчик.
ТЕМА 12. Тактичні прийоми е-комерції
12.1. Стимулювання збуту в е-комерції
12.2. Напрямки зв’язків з громадськістю в е-комерції
12.3. Брендинг в е-комерції в Україні та світі
Основні поняття: стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, довіра, брендинг, Інтернет-брендинг, сегментація.