Zum Hauptinhalt
Deutsch (de_old)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Log In
Мод.1. Сучасні техно ...
Kurse suchen
Kurse
Аспірантура
Мод.1. Сучасні технології навчання й викладання у ...
Змістовий модуль 2. Форми організації, педагогічні...
Інноваційні технології та методи навчання
Інноваційні технології та методи навчання
Klicken Sie auf den Link '
пр.2 Інновац технології та методи навчання.pptx
', um die Datei anzuzeigen
Previous Activity
Методи, прийоми, засоби навчання
Next Activity
Інтерактивні технології та методи навчання
Direkt zu:
Direkt zu:
Викладач: професор Меняйло Вікторія Іванівна
Оголошення
Силабус навчальної дисципліни "Сучасні технології навчання й викладання у вищій школі"
Робоча програма "Сучасні технології навчання й викладання у вищій школі"
Система накопичення балів
Міністерство освіти і науки України
Освіта. UA: освіта в Україні та за кордоном
ОсвітАналітика: аналітичний центр Київського столичного університету імені Бориа Гринченка
Академічна доброчесність: інформаційний бюлетень
Новини вищої освіти: FB-спільнота працівників вищої освіти
Ukrainian Scientists Worldwide: FB-спільнота українських науковців
Положення про педагогічну (асистентську) практику здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії у Запорізькому національному університеті
Тема 1. Нормативно-правові засади науково-педагогічної діяльності в закладах вищої освіти
Методичні рекомендації до Теми 1
Закон України "Про освіту"
Закон України "Про вищу освіту"
Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність»
Про затвердження Рекомендованого переліку видів навчальної, методичної, наукової та організаційної роботи для науково-педагогічних, наукових і педагогічних працівників: наказ МОН від 16.02.2022 р. № 186
Про затвердження професійного стандарту на групу професій «Викладачі закладів вищої освіти»: наказ МОН від 23.02.21 р. № 610
Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності: постанова КМУ від 30.12.2015 р. № 1187,п38
Індивідуальний робочий план викладача: зразок
Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників: постанова КМУ від 21.08.19 р. № 800
Про затвердження Порядку присудження ступеня доктора філософії та скасування рішення разової спеціалізованої вченої ради закладу вищої освіти, наукової установи про присудження ступеня доктора філософії: постанова КМУ від 12.01.22 р. № 44
Деякі питання присудження (позбавлення) наукових ступенів: постанова КМУ від 17.11.21р. № 1197
Про затвердження Порядку присвоєння вчених звань науковим і науково-педагогічним працівникам: наказ МОН від 14.01.2016 р. № 13
Про оплату праці педагогічних, науково-педагогічних та наукових працівників закладів і установ освіти і науки: постанова КМУ від 10.11.19 р. № 822
Розміри окладів педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2024 році
Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ: наказ МОН від 26.09.2005 № 557
Тема 2. Організаційне та навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності у вищій школі
Презентація до Теми 2
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. постанова КМУ від 23.11.2011 р. № 1341
Рівні вищої освіти та наукові ступені: сайт МОН
Затверджені стандарти та проєкти стандартів вищої освіти: сайт МОН
Положення про освітньо-наукову програму підготовки доктора філософії
Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії: сайт ЗНУ
Навчальні плани і графіки освітнього процесу: сайт ЗНУ
Робоча програма та силабус навчальної дисципліни: зразки
Положення про організацію освітнього процесу в ЗНУ
Положення про організацію освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання
Learning Management Systems (LMS)
Тема 3. Система внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти
Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності: постанова КМУ від 30.12.2015 р. № 1187
Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти: постанова КМУ від 29.04.2015 р. № 266
Положення про гаранта освітньої програми в Запорізькому національному університеті
Система наукових та академічних показників (СИНАП) науково-педагогічних працівників ЗНУ
Робота зі стейкхолдерами. Соціологічні опитування
Рейтингове оцінювання науково-педагогічних працівників
Про затвердження Положення про акредитацію освітніх програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти: наказ МОН
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти: офіційний сайт
Порядок проходження акредитації освітніх програм у Національному агентстві
Акредитація освітніх програм у Запорізькому національному університеті
Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти (ESG)
Тест 1. Нормативне, організаційне та навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в закладах вищої освіти
Тема 4. Форми організації навчання у вищій школі
Види лекцій: методика їх підготовки та проведення
Семінарське заняття: методика його підготовки та проведення
Практичне заняття: методика його підготовки та проведення
Лабораторне заняття: методика його підготовки та проведення
Методика організації практичної підготовки здобувачів
Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів
Тема 5. Педагогічні технології та методи навчання
Методи, прийоми, засоби навчання
Інтерактивні технології та методи навчання
Тест 2. Форми організації, педагогічні технології та методи навчання й викладання у вищій школі
Тема 6. Оцінювання результатів навчання здобувачів
Методи оцінки знань, умінь та навичок здобувачів
Методика організації тестового контролю
Як підготувати тестове завдання
В якій формі провести семестровий екзамен
Положення про організацію та методику проведення поточного та підсумкового контролю навчання студентів Запорізького національного університету
Методика курсового та дипломного проєктування
Методичні вказівки до написання курсових і кваліфікаційних робіт для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра та магістра
Положення про проведення атестації здобувачів освіти та організацію роботи екзаменаційної комісії в Запорізькому національному університеті
Методичні рекомендації до Індивідуального завдання
Опис практичного завдання: форма
Індивідуальне завдання. Педагогічні технології, методи навчання й оцінювання
Нагаєв В. Педагогіка вищої школи: навчальний посібник для здобвачів ступеня доктора філософії
Гладуш В. Педагогіка вищої школи: теорія, практика, історія
Калашнікова Л. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях
Тема 7. Цифровізація освіти як сучасна вимога інформаційного суспільства
Цифрова трансформація освіти
Концепція цифрової трансформації освіти і науки: проєкт
Тенденції трансформації цифрової освіти в сучасних умовах: стаття
Опис рамки цифрової компетентності для громадян України
Цифрограм для громадян на порталі "Дія"
Опис цифрової компетентності педагогічного працівника
Цифрограм для вчителів на порталі "Дія"
Розвиток цифрової компетентності педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників закладів освіти: навчальний поібник
Розвиток цифрової компетентності педагогічних працівників закладів професійної освіти: навчальний посібник
Тема 8. Цифрові інструменти для навчання та викладання
Google Drive як ефективний інструмент освітньої діяльності: презентація
Google Drive як ефективний інструмент освітньої діяльності: відеозапис тренінгу
Робота з Google Classroom, Google Calendar, Google Forms, Google Meet: відеозапис тренінгу
Робота з Google Keep, Google Jamboard: відеозапис тренінгу
Робота з Google Chat, Google Documents: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 1
Самостійна робота 1. Сервіси Google для освітньої діяльності
Відеокурс "Цифрові інструменти GOOGLE для освіти" від Академії цифрового розвитку
Цифровий учитель: онлайн-курс на платформі Edera
Сучасні платформи для онлайн навчання: відеозапис вебінару
Сучасні платформи для онлайн-навчання: презентація
Сесійні зали в ZOOM. Інтерактивні дошки Padlet, Trello, Lucidchart: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 2
Самостійна робота 2. Онлайн-інструменти для групової та командної роботи
Ефективні презентації: відеозапис онлайн-курсу
Як створити презентацію у Canva: відео
Створення презентацій за допомогою Gamma: відео
Можливості YouTube для освіти: відеозапис тренінгу
Розширення Google Chrome: Language Tools, LightShot, Screenity: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 3
Самостійна робота 3. Онлайн-сервіси для створення ефективних презентацій та відеоматеріалів
Як створити різні типи тестів у Moodle: текстові та відеоінструкції
Як швидко і легко створити тести у Google Forms: відео
Створення інтерактивних вправ у WordWall: відеоінструкція
Створення опитування в Mentimeter: відеоінструкція
Фронтальне опитування за допомогою Mentimeter: відеозапис тренінгу
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 4
Самостійна робота 4. Цифрові інструменти для закріплення, перевірки та контролю знань
Штучний інтелект в освітньому процесі: відеозапис вебінару
Штучний інтелект в освітньому процесі: презентація
Нейромережі для вчителів: відеозапис вебінару
Нейромережі для вчителів: презентація
Досліджуємо штучний інтелект:Chat GPT, Neural writer, Magic School, Quillbot, Eduade.AI, Curipod, Kiber: відезапис вебінару
Як швидко створити презентацію за допомогою ШІ: відеозапис вебінару
Методичні рекомендації до Самостійної роботи 5
Самостійна робота 5. Штучний інтелект в освітній діяльності
Сайт_Сучасні освітні технології (штучний інтелект, імерсивні технології, STEM-освіта, змішане навчання), корисні матеріали, практичні онлайн-інструменти
Онлайн-платформа «ВЧИМО» - все для організації сучасного освітнього процесу
Методичні рекомендації до Підсумкового контролю
План-конспект навчального заняття: форма
Підсумковий контроль: план-конспект навчального заняття