Тема 5. Спеціальні заходи в PR.

Поняття спеціальних подій, їх характерні ознаки та класифікація; Загальні вимоги

до організації спеціальних подій. Прес-конференція, прес-тур, прес-ланч, прес-брифінг,

презентація, конференція, круглий стіл, дні відкритих дверей, виставки семінари. Типи PR

-документів та їх характеристика. Типологія криз. Стадії розвитку криз. Розробка плану

PR-дій компанії в кризовій ситуації. PR-способи управління репутацією під час кризи.

Співпраця із ЗМІ під час кризи. Основні принципи PR в кризових ситуаціях. Стратегії

відновлення після кризи. Правила антикризового менеджменту. Спеціальні заходи під час

кризи

Клацніть Тема 5. Спеціальні заходи в PR..doc для перегляду файлу