Тема 4. Робота із ЗМІ як складова ПР-діяльності.

Засоби масової інформації (ЗМІ) як вид бізнесу щодо збору, обробки і доведення інформації до споживачів є незамінним посередником у впливі компанії на громадськість, тому відносини фахівців Public Relations з ЗМІ вкрай важливі. І хоча Public Relations охоплює набагато більше аспектів, ніж тільки зв'язки зі ЗМІ, останні, безумовно, становлять важливий момент в їх діяльності.

Широкі можливості засобів масової інформації викликають необхідність вивчати механізми їх

функціонування та розвитку, ефективність впливу на аудиторію. Сучасні ЗМІ неможливо собі уяви-

ти без реклами та PR, які необхідні для вирішення різноманітних завдань – інформаційних, соціаль-

них, іміджевих і, звісно, економічних.