Tematyka

  • Нульова секція

    Анотація вибіркової дисципліни «Парадигми культури в соціальних комунікаціях»

    Метою вивчення навчальної дисципліни   є  ознайомлення  здобувачів вищої освіти  із  різноманіттям   стилів культури від давнини до 19 ст., їх репрезентаціями у сучасній комунікації та використання у власній професійній діяльності.
    Основними завданнями вивчення   навчальної    дисципліни    є: 
    - вироблення    розуміння  особливостей    парадигм    культури    європейської античності, середньовіччя, Відродження, Просвітництва, класицизму, романтизму та реалізму,  основних концепцій та рис естетики різних епох від давнини до 19 ст.;
    - формування  навичок  аналізу та популяризації  культурних  явищ, їх  історичної, художньої та естетичної цінності;
    - розвиток умінь використання культурних здобутків різних епох і стилів у власній професійній діяльності.
  • Змістовий модуль 1. Парадигми світової культури від давнини до XVІІІ ст. у соціальних комунікаціях

  • Змістовий модуль 2. Парадигми культури ХІХ ст. у соціальнокомунікаційних практиках сучасності

  • Змістовий модуль 3. Парадигми культури ХХ-ХХІ ст. у медійному вимірі

  • Підсумковий контроль