Salta al contenido principal
Español - Internacional (es)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Entrar
Корекція мовленнєвої ...
Buscar cursos
Cursos
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Корекція мовленнєвої слухової агнозії (ВД)
Література
Клінічна психологія
Клінічна психологія
Haga clic en el enlace
http://erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/2015/1/%D0%9A%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F.pdf
para abrir el recurso.
Actividad previa
Понятійно-термінологічний словник
Próxima actividad
ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ЗА УМОВ НОРМАЛЬНОГО ТА ПОРУШЕНОГО ОНТОГЕНЕЗУ
Ir a...
Ir a...
Новини
Робоча програма курсу
Силабус
Опитувальники МСА
Плейлист записів занять 6.0161
Презентація до курсу
Механізми дезорганізації системи парадигматичних та синтагматичних кодів у дітей із тяжкими та ускладненими порушеннями мовлення
Основи анатомії та фізіології людини
Понятійно-термінологічний словник
ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ЗА УМОВ НОРМАЛЬНОГО ТА ПОРУШЕНОГО ОНТОГЕНЕЗУ
Розуміння й усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку мовлення як психолінгвістичні феномени
Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей у нормі і патології
Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень у дітей та дорослих
Handbook of Central Auditory Processing Disorder in 2 volumes
Зашумлені слова
Тищенко В. Ієрархія фонематичних процесів + діагностика
Теорія 1
Вплив МСА на розвиток
Блок-схема
Відео для аналізу
Теорія 2
Розбір відео діагностичних проб
Підбір матеріалу для діагностики МСА.
Завдання на 05.03
Теорія 3
Інформаційні повідомлення
Подання матеріалу з різними просодичними характеристиками
Теорія 4
Підбір та демонстрація дидактичних ігор
Перелік питань заліку
Альбом корекції МСА
Підсумковий тест 6.0161-з
Розробка заняття