Викладач кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти Апухтіна В.В.
Метою вивчення навчальної дисципліни «Корекція мовленнєвої слухової агнозії» є формування у студентів цілісного уявлення про явище мовленнєвої слухової агнозії (далі - МСА), її прояви, причини виникнення, методи діагностики та корекції.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Корекція мовленнєвої слухової агнозії» є:
- ознайомлення студентів із поняттями «фонематичного слуху», «фонематичне сприймання», «мовленнєвий слуховий гнозис»;
- вироблення уявлень про анатомію та фізіологію слухового аналізатора;
- оволодіння теоретичною базою формування розуміння мовлення у онтогенезі та при дизонтогенезі;
-засвоєння знань із причин, мозкового механізму та симптомів МСА;
- вироблення навичок правильно організовувати діагностичний процес, проводити диференційну діагностику від інших мовленнєвих порушень;
- оволодіння навичками застосовувати комплексний підход в роботі з дітьми з МСА для корекції супутніх та вторинних порушень;
- засвоєння студентами знань із організації логопедичної корекційної роботи при МСА.

- Викладач: Апухтіна Вікторія Валеріївна