Загальне
ZOOM
Данні для входу:
ІД. 8476827543
Пароль 1111
Мета курсу – засвоєння студентами сучасних знань про фізіологічні і нейронні механізми психічних функцій людини.
Основна увага при викладанні дисципліни приділяється створенню системи уявлень, які сприятимуть усвідомленню зв’язку між фізіологічними особливостями людей різного віку та їх адаптивними можливостями. Особлива увага приділяється аналізу психофізіологічних особливостей формування функцій в онтогенезі залежно від статі, віку, стану здоров’я і т.д. Розглянуті також питання мотивованої поведінки. Особливим розділом стоять питання впливу патологічних мотивацій на поведінку людини, зміну її психіки, здатності до навчання та інше.
Такий напрямок дозволить створити у студентів систему знань щодо фізіологічних особливостей психічних функцій людей та шляхів збереження здоров’я людини в процесі її життєдіяльності.
Завдання курсу підготовка висококваліфікованого фахівця, інформованого про нейрофізіологічні основи формування інстинктивної та свідомо мотивованої поведінки.
Студенти знайомляться з принципами переробки інформації в центральній нервовій системі; методами психофізіологічного дослідження; психофізіологією сенсорних процесів, рухів, пам'яті, навчання, функціональних станів; психофізіологією діяльності та ухвалення рішень; психофізіологією вищих психічних функцій; когнітивною психофізіологією; прикладною психофізіологією.
За підсумками вивчення курсу студент повинен
знати:
· теоретичні знання про предмет, завдання, методи,
· історію розвитку психофізіології та її основні напрями;
· фізіологічні засади психічних процесів, функціональних станів, свідомості та несвідомого;
· основні види психічних захворювань, вірогідність виникнення яких підвищена на різних етапах онтогенезу;
· шляхи попередження розвитку патологічних станів у людей різних вікових груп.
Студент повинен вміти:
· визначати тип ВНД людини;
· оцінювати психофізіологічний стан всього організму та його окремих органів і систем у людей;
· використовувати при роботі довідкову та навчальну літературу, знаходити інші необхідні джерела інформації і працювати з ними.