Тема 10. Формування історичних умінь та компетентності
Phase de mise en place
- Phase de mise en placePhase actuelle
- Info de tâche L'atelier est en cours de configuration. Veuillez attendre qu'il passe à la phase suivante.
- Phase de remise
- Phase d'évaluation
- Phase de notation des évaluations
- Fermé
Проблеми для дискусії:
1. Науковий спір навколо понять "уміння", навичка", "компетентність", "компетенція".
2. Етапи формування умінь та набуття компетентності.
3. Алгоритми, напівалгоритми, напівевристики, евристики як засіб формування та розвитку історичної компетентності.
4. Види інструкцій (пам'яток) з опрацювання історичного матеріалу.
5. Програмоване навчання історії.
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть методику формування історичного вміння.
Ресурси:
1. Горбатов Д. С. Умения и навыки: о соотношении содержания этих понятий // Педагогика. – 1994. – № 2. – С. 15-19.
2. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділ 7).
3. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.
4. Такман Б. В. Педагогическая психология: от теории к практике / Такман Б. В. ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 2002. – С. 191-214.
5. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – С. 40-42.
6. Хамблин Д. Формирование учебных навыков / Д. Хамблин – М. : Педагогика, 1986. – 160 с.