Тема 10. Формування історичних умінь та компетентності

Fase di allestimento

Cronologia del Workshop con 5 fasiVai all'attività attiva
Fase di allestimento
Fase attuale
  • Informazioni attività Il workshop è in fase di allestimento. Per favore attendi fino a quando non entrerà nella prossima fase.
Fase di consegna
Fase di valutazione
Fase di calcolo dei voti
Fine
Descrizione

Проблеми для дискусії:

1.     Науковий спір навколо понять "уміння", навичка", "компетентність", "компетенція".

2.     Етапи формування умінь та набуття компетентності.

3.     Алгоритми, напівалгоритми, напівевристики, евристики як засіб формування та розвитку історичної компетентності.

4.     Види інструкцій (пам'яток) з опрацювання історичного матеріалу.

5.     Програмоване навчання історії.

Індивідуальне практичне завдання:

Розробіть методику формування історичного вміння.

Ресурси:

1.     Горбатов Д. С. Умения и навыки: о соотношении содержания этих понятий // Педагогика. – 1994. – № 2. – С. 15-19.

2.     Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділ 7).

3.     Селевко Г. К. Современные образовательные технологии. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.

4.     Такман Б. В. Педагогическая психология: от теории к практике / Такман Б. В. ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 2002. – С. 191-214.

5.     Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – С. 40-42.

6.     Хамблин Д. Формирование учебных навыков / Д. Хамблин – М. : Педагогика, 1986. – 160 с.