Тема 10. Формування історичних умінь та компетентності
Faza konfiguracji
- Faza konfiguracjiObecna faza
- Informacje o zadaniu Warsztat jest obecnie w fazie konfiguracji. Proszę czekać, aż zostanie przełączone do kolejnej fazy.
- Faza składania prac
- Faza recenzowania
- Faza ewaluacji ocen
- Zamknięta
Проблеми для дискусії:
1. Науковий спір навколо понять "уміння", навичка", "компетентність", "компетенція".
2. Етапи формування умінь та набуття компетентності.
3. Алгоритми, напівалгоритми, напівевристики, евристики як засіб формування та розвитку історичної компетентності.
4. Види інструкцій (пам'яток) з опрацювання історичного матеріалу.
5. Програмоване навчання історії.
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть методику формування історичного вміння.
Ресурси:
1. Горбатов Д. С. Умения и навыки: о соотношении содержания этих понятий // Педагогика. – 1994. – № 2. – С. 15-19.
2. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділ 7).
3. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии. – М. : Народное образование, 1998. – 256 с.
4. Такман Б. В. Педагогическая психология: от теории к практике / Такман Б. В. ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 2002. – С. 191-214.
5. Терно С. О. Теорія розвитку критичного мислення (на прикладі навчання історії) / С. О. Терно : [посібник для вчителя]. – Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2011. – С. 40-42.
6. Хамблин Д. Формирование учебных навыков / Д. Хамблин – М. : Педагогика, 1986. – 160 с.