Семінар 5. Ісламський дискурс у сучасній Україні: теологічний та релігієзнавчий аналіз
Faza konfiguracji
- Faza konfiguracjiObecna faza
- Informacje o zadaniu Warsztat jest obecnie w fazie konfiguracji. Proszę czekać, aż zostanie przełączone do kolejnej fazy.
- Faza składania prac
- Faza recenzowania
- Faza ewaluacji ocen
- Zamknięta
Семінар 5. Ісламський дискурс у сучасній Україні: теологічний та релігієзнавчий аналіз.
Питання до обговорення:
1. Ісламський дискурс між російською та українською мовами. Найбільший мусульманський етнос України – кримські татари і володіння другою мовою.Російська і татарська мова на сторінках журналів.
2. Теологічний дискурс українського ісламу.
3/Політичний дискурс українського ісламу.
2.
Брильов
Д. В. Історія ісламу в Україні кінця XIX – початку XXI століть: дис. ... д-ра
філософ. наук: 09.00.11; 09.00.14 / Національний педагогічний університет імені
М. П. Драгоманова Міністерства освіти і науки України. Київ, 2021. 408 с.
3. Брильов Д. Українські мусульмани між релігією і політикою. Антропологія релігії: порівняльні студії від Прикарпаття до Кавказу. Київ: ДУХ і ЛІТЕРА, 2019. С. 311-351.
4. Гоцька Є. Благодійність як складова соціальної діяльності мусульманських громад України. Софія. Гуманітарно-релігієзнавчий вісник. 2018. № 3(12). С. 11-15.
5. Наумець І. Муфтій Саїд Ісмагілов: Росія створила в Криму паралельне духовне об’єднання мусульман, щоб взяти під контроль кримських татар. iPress.ua. 12.12.2014. URL: https://ipress.ua/articles/muftiy_said_ismagilov_shchob_vzyaty_pid_kontrol_krymskyh_tatar_rosiya_stvoryla_v_krymu_paralelne_duhovne_obiednannya_musulman_99963.html (дата звернення: 20.01.2023).
6. Муфтій ДУМУ Ахмед Тамім: мені не треба доводити що я – патріот. РІСУ. 4.08.2015. URL: https://risu.org.ua/ua/index/expert_thought/interview/60716 (дата звернення: 20.01.2023).
7. Нетеса С. В. До питання про діяльність мусульманських національно-культурних товариств на території Незалежної України. Східний світ. 2005. № 2. С. 50-58.
8. Якубович М. М., Кралюк П. М., Щепанский В. В. Татари Волині: історія, культура, контакти. Вінниця : Твори, 2018. 206 с.
9. Bogdan O., Brylov D. and T. Kalenychenko. In Times of Crisis: Faith-Based Social Engagement and Religious Contestations in Ukraine Since Maidan 2013-2014. Faith-Based Organizations and Social Welfare: Associational Life and Religion in Contemporary Eastern Europe. London: Palgrave Macmillan. 2021. Р. 81-103.
11. Brylov D. Being a Minority: Muslim Minorities and Religious Education in Ukraine. Religious Diversity at School: Educating for New Pluralistic Contexts. Wiesbaden: Springer VS. 2021. Р. 363-375.
12. Brylov D. and T. Kalenychenko. Religion and Nationalism in Post-Soviet Space: Between State, Society and Nation // Routledge International Handbook of Religion in Global Society. London: Routledge. 2021. Р. 399-409.
13. Ismahilov S., Sagan G. Problematic Issues of Institutional Development of Islamic Associations in Contemporary Ukraine. Occasional Papers on Religion in Eastern Europe. 2020. № 40(3). С. 88-108.
14. Muratova E. Islamic Education in Crimea After 2014. Muslim Society, Politics and Islamic Education in the Former Russian Empire: the 20th Century and Beyond. Rivne, 2020. PP. 159-173.
15. Muratova E. The Transformation of the Crimean Tatars’ Institutions and Discourses After 2014. Journal of Nationalism, Memory & Language Politics. 2019. № 13(1). S. 44-66.
16. Yarosh O. Political Conflict in Ukraine and Its Impact on the Muslim Communities: Local Developments and Transnational Context. Muslim Minorities and the Refugee Crisis in Europe. Warszawa, 2019. S. 167-177.
17. Shestopalets D. Conversion to Islam in Ukraine: Preliminary Observations. Східний світ. 2019. № 4. C. 130-139.