Загальне
Метою вивчення навчальної дисципліни «Некоректні задачі в аналізі» є засвоєння систематичних знань із основних методів розв’язання некоректно поставлених задач; наближеного розв’язання обернених задач, що, в свою чергу, дає можливість аналізувати та моделювати процеси та явища в галузях майбутньої діяльності студентів як фахівців; набуття навичок із операторних методів функціонального аналізу.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Некоректні задачі в аналізі» є:
– ознайомитися із основними методами регуляризації некоректних задач;
– ознайомитися із основними типами некоректних задач та методами їх розв’язання;
– засвоїти метод псевдорозв’язків;
– засвоїти метод квазірозв’язків;
– засвоїти метод регуляризації;
– набути вмінь із дослідження задач на коректність і наявність похибки;
– виробити навичок із використання умов Адамара;
– виробити навичок із регуляризації задач розв’язання операторних рівнянь.
Викладач: кандидат фізико-математичних наук, доцент, Панасенко Євген Валерійович
Кафедра: кафедра фундаментальної та прикладної математики, І корпус, аудиторія 21
E-mail: panasenko.yevgeniy@gmail.comZoom ідентифікатор конференції: 832 629 4077, код доступу: 016283