Структура за темами

  • Загальне

    Метою викладання навчальної дисципліни «Статистичний аналіз у GIS» є освоєння студентами основних теоретичних зведень в області сучасних  геоінформаційних систем (ГІС) і придбання практичних навиків при роботі з ГІС-додатками: ArcView GIS, ArcGIS Geostatistical Analyst.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Статистичний аналіз у GIS» є:

    розглянути питання створення і застосування геоінформаційних систем для вирішення завдань керування, бізнесу, моніторингу та інші;

    розглянути особливості організації даних і їхнє моделювання в ГІС;

    сформувати навики пошукової, дослідницької діяльності студентів за рішенням навчальних завдань із використанням навчальних ГІС, що відрізняються від реальних тільки об'ємом інформації, але не інтерфейсом або способами роботи з інформацією.

    продемонструвати можливість застосування теоретичних знань при вирішенні практичних завдань в області ГІС-технологій.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

    знати:

    мати представлення про нове покоління програмно-технічних засобів обробки просторово-орієнтованих даних, про архітектуру ГІС, про апаратне, програмне, інформаційне і методичне забезпечення ГІС;

    особливості добору, підготовки і введення як просторової, так і атрибутивної інформації.

    вміти:

    використовувати у своїй практичній і науково-дослідній роботі один із найбільш поширених у світовій практиці пакета ArcView GIS, ArcGIS Geostatistical Analyst (фірма ESRI, США).

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей):

    -     СК 1. Здатність до математичного та логічного мислення, формулювання та досліджування математичних моделей, обґрунтовування вибору методів і підходів для розв’язування теоретичних і прикладних задач в галузі комп’ютерних наук, інтерпретування отриманих результатів;

    -     СК 2. Здатність до виявлення закономірностей випадкових явищ, застосування методів статистичної обробки даних та оцінювання стохастичних процесів реального світу;

    -     СК 3. Здатність опанувати сучасні технології математичного моделювання об’єктів, процесів і явищ, розробляти обчислювальні моделі та алгоритми чисельного розв’язання задач математичного моделювання;

    Міждисциплінарні зв’язки.

    Навчальна дисципліна «Статистичний аналіз у GIS» базується на знаннях дисциплін, які вивчалися на бакалаврському рівні, та пов’язана з дисциплінами «Моделювання та аналіз інженерних мереж у ГІС», «Застосування GIS-даних в Internet», «Проектування програмних продуктів у GIS» та «Розробка прикладних GIS». Знання, отримані після опанування даної навчальної дисципліни, стануть в нагоді під час проходження асистентської практики.


  • Секція 1

    • Секція 2