Мета та завдання навчальної дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни «Історія реклами та ПР» є сформувати у майбутніх фахівців систематизоване й емпірично аргументоване уявлення про історичне становлення рекламної діяльності та ПР в культурі, передумови їх виникнення; про соціально-психологічні, економічні, культурологічні, етико-естетичні складові процесу, а також акцентувати увагу на своєрідності розвитку реклами та ПР як видів масової комунікації в різних суспільно-історичних умовах Західної Європи, США, України.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Історія реклами та ПР» є: навчити майбутніх фахівців з’ясовувати причинно-наслідковий зв’язок виникнення, становлення, формування рекламних та ПР комунікацій в залежності від геополітичного контексту еволюційних змін та типологічні риси, притаманні комунікативній діяльності в різних країнах і регіонах у різні епохи.

 

У   результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-                     історію зародження, становлення реклами та ПР;

-                     основні тенденції формування рекламних та ПР технологій;

-                     методи та прийоми реклами і ПР як комунікації в ретроспективному дискурсі;

-                     історико-суспільні особливості формування „національних шкіл” реклами та ПР, їх політико-соціальну обумовленість, основні постаті, що

зробили посутній внесок і концептуально вплинули на процес становлення комунікативних систем;

-                              сучасний стан розвитку реклами в Україні, його суттєві здобутки недоліки, шляхи усунення останніх та виходу із кризових ситуацій, спираючись на науково-теоретичний і практичний досвід зарубіжних держав.

вміти:

-                     проаналізувати еволюцію реклами та ПР з моменту виникнення до сьогодення;

-                     вказати джерела сучасних принципів і методів рекламної та ПР діяльності, а також специфіку формування рекламних та ПР технологій;

-                     охарактеризувати розвиток реклами та ПР в контексті політичних, економічних, соціальних, правових і культурних перетворень;

-                     враховуючи національні традиції еволюційних процесів, здійснювати типологічний аналіз рекламних та ПР комунікацій на діахронічному і синхронічному рівнях, робити узагальнюючі висновки;

-                     користуватися при історико-аналітичних дослідженнях сучасним понятійним (термінологічним) і методичним інструментарієм, що є набутком як української, так зарубіжної науки.


Кредити: 4
Семестр: 222