ОПИС КУРСУ 

«Вітчизняні та зарубіжні системи початкової освіти» як навчальна дисципліна посідає важливе місце в системі підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Її вивчення сприяє формуванню професійно-педагогічного світогляду, цілісної системи знань про найважливіші педагогічні концепції сьогодення, процеси, явища та факти стосовно становлення й розвитку системи початкової освіти.

Курс має на меті формування у студентів цілісного уявлення про шляхи розвитку теорії і практики систем початкової освіти в умовах різних країн; сприяння виявленню суперечностей і тенденцій сучасного та перспективного розвитку вітчизняної освіти на основі аналізу досягнень і недоліків у зарубіжному педагогічному досвіді; дає можливість простежити генезис багатьох педагогічних проблем і явищ початкової освіти та в співвідношенні розглядати й творчо застосовувати в практичній і науковій діяльності кращі здобутки зарубіжного та українського педагогічного досвіду.

Завдання курсу:

-                   формування системи теоретичних знань та практичних умінь, необхідних для виконання функціональних обов’язків педагога;

-                   формування здатності розкривати як спільні закономірності, так і специфічні ознаки, притаманні розвиткові системи початкової освіти, вихованню та педагогіки різних народів світу;

-                   формування готовності до педагогічної праці на гностичному, комунікативному, операційному рівнях;

-                   формування відповідального, творчого ставлення до власної педагогічної діяльності;

-                   формування творчої різнобічно розвиненої особистості студента – майбутнього педагога початкової школи.

-                    


Кредити: 3
Семестр: 2