Курс розрахований на формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань про індустрію туризму, структурно-динамічних та регіональних особливостей туристичного господарства України та зарубіжних країн, набуття рекламних та ПР знань туристичного бізнесу, просування турпродукту з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств тур індустрії.

Ви будете вміти : 

- розкривати сутність основних термінів, понять та категорій курсу, застосовувати конкретні методи дослідження туристичної галузі; 

- оцінювати туристично-рекреаційні ресурси країни, оцінювати потенціал рекреаційно-туристичних ресурсів території; 

- виявляти структурно-динамічні та регіональні особливості туристичної галузі в країні; 

- аналізувати туристичну привабливість регіону;

 - проводити маркетингове дослідження конкурентів, покупців, різних сегментів ринку; 

- проводити прогнозування і вибір стратегії на ринку туристичних послуг; 

- коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надають, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг; 

- організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої туристської інформації, використовуючи рекламні та ПР інтернет-технології; 

- формувати попит і просувати туристські послуги на ринку за результатами ПР досліджень і рекламної діяльності; 

- стимулювати збут турпродукту, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування; 

- здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту турпродукту, використовуючи основні форми продажу туристського продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи

Кредити: 3