Курс розрахований на формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань про індустрію туризму, структурно-динамічних та регіональних особливостей туристичного господарства України та
зарубіжних країн, набуття рекламних та ПР знань туристичного бізнесу, просування
турпродукту з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств
тур індустрії.
Ви будете вміти :
- розкривати сутність основних термінів, понять та категорій курсу, застосовувати конкретні методи дослідження туристичної галузі;
- оцінювати туристично-рекреаційні ресурси країни, оцінювати потенціал рекреаційно-туристичних ресурсів території;
- виявляти структурно-динамічні та регіональні особливості туристичної галузі в країні;
- аналізувати туристичну привабливість регіону;
- проводити маркетингове дослідження конкурентів, покупців, різних сегментів ринку;
- проводити прогнозування і вибір стратегії на ринку туристичних послуг;
- коригувати обсяги, асортимент і ціни за одиницю послуг, які надають, досліджуючи і прогнозуючи сезонні коливання, використовуючи методики визначення сезонних коливань, методи прогнозування та структуру витрат на одиницю послуг;
- організовувати підготовку, презентацію і поширення спеціалізованої туристської інформації, використовуючи рекламні та ПР інтернет-технології;
- формувати попит і просувати туристські послуги на ринку за результатами ПР досліджень і рекламної діяльності;
- стимулювати збут турпродукту, використовуючи методи і прийоми, стимулювання попиту і принципи мотивації збутової діяльності, нерекламні методи просування;
- здійснювати пошук перспективних партнерів зі збуту турпродукту, використовуючи основні форми
продажу туристського продукту, схеми просування продукту туроператора, методи і нормативні основи
- Викладач: Пирогова Кристина Михайлівна