Мета вивчення навчальної дисципліни: виробити на теоретичному та практичному рівні знання про природу та сутність рекламної та PR-комунікації,
Дисципліна передбачає:
· формування у студентів розуміння природи, сутності та принципів інтегрованих соціальних комунікацій, ознайомлення з базовими поняттями в галузі реклами та PR;
· опрацювання суб’єктно-суб’єктного підходу до масової комунікації як наукового, професійного і технологічного способу підвищення якості продукції, вивчення форматів рекламної продукції, які забезпечують їй максимально високий рівень впливогенності;
· оволодіння студентами базовими знаннями з масової комунікації, що рекламістам дає змогу залучити максимальну кількість покупців до рекламованого продукту чи максимальну кількість користувачів рекламованої послуги, а для PR-комунікації є основним середовищем, в якому функціонують інститути PR, що покликані впливати на громадськість насамперед через канали комунікації та за допомогою ЗМК;
· орієнтування в системі засобів рекламної та PR-комунікації;
· добирання засобів та використання базових методів рекламних та PR-досліджень;
· здійснення стратегічного та тактичного планування соціальних комунікацій;
· аналіз специфіки організації рекламної та PR-комунікації на сучасному етапі розвитку ринку; її ефективності.
- Profesor: Ковпак Вікторія Анатоліївна