Мета вивчення навчальної дисципліни: виробити на теоретичному та практичному рівні знання про природу та сутність рекламної та PR-комунікації,

Дисципліна передбачає:

·         формування у студентів розуміння природи, сутності та принципів інтегрованих соціальних комунікацій, ознайомлення з базовими поняттями в галузі реклами та PR;

·         опрацювання суб’єктно-суб’єктного підходу до масової комунікації як наукового, професійного і технологічного способу підвищення якості продукції, вивчення форматів рекламної продукції, які забезпечують їй максимально високий рівень впливогенності;

·         оволодіння студентами базовими знаннями з масової комунікації, що рекламістам дає змогу залучити максимальну кількість покупців до рекламованого продукту чи максимальну кількість користувачів рекламованої послуги, а для PR-комунікації є основним середовищем, в якому функціонують інститути PR, що покликані впливати на громадськість насамперед через канали комунікації та за допомогою ЗМК;

·         орієнтування в системі засобів рекламної та PR-комунікації;

·         добирання засобів та використання базових методів рекламних та PR-досліджень;

·         здійснення стратегічного та тактичного планування соціальних комунікацій;

·         аналіз специфіки організації рекламної та PR-комунікації на сучасному етапі розвитку ринку; її ефективності.


Кредити: 3
Семестр: 121